يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۱
مدیر کل فرودگاه امام خمینی خبر داد:

نقص فنی در پرواز تهران ــ بغداد ایران‌ایر

سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب: 444752
مدیرکل فرودگاه امام خمینی (ره) با تاکید بر این‌که هیچ سانحه برای پروازهای این فرودگاه طی امروز روی نداده است، گفت: تنها پرواز تهران-بغداد بود که هواپیما ۱۰ دقیقه پس از برخاستن به دلیل نقص فنی در فرودگاه به زمین نشست.
به گزارش جهان، حمیدرضا سیدی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: پرواز شماره ۳۴۰۱ ساعت ۱۸ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به مقصد بغداد به دلیل اعلام نقص فنی از سوی خلبان در ساعت ۱۸ و ۵۵ دقیقه در فرودگاه امام خمینی به زمین نشست.

وی تصریح کرد:‌هم‌اکنون کادر فنی مشغول بررسی و رفع نقص هواپیما هستند که در صورت رفع نقص، مسافران با همین پرواز به بغداد منتقل می‌شوند.

وی ادامه داد: چنانچه نقص فنی این هواپیما نیاز به بررسی بیشتر یا تعویض قطعه داشته باشد مسافران با یک پرواز جایگزین به مقصد منتقل خواهند شد.

وی با تاکید بر این‌که خوشبختانه هیچ سانحه و مشکل خاصی در خصوص نقص فنی هواپیمای ایران ایر به وجود نیامده است، یادآور شد: هیچ سانحه‌ای در فرودگاه امام خمینی برای پروازها رخ نداده و همه پروازها به موقع و بدون هیچ مشکلی انجام شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *