يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

نقص‌فنی، هزاران مسافر هواپیمایی انگلیس را سرگردان‌کرد

پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 708204
هزاران نفر از مسافران خطوط هواپیمایی «بریتیش ایرویز» انگلیس امروز(پنجشنبه) به دلیل نقص فنی در فرودگاه‌های این کشور سرگردان شدند.
نقص‌فنی، مسافران هواپیمایی‌انگلیس‌ را سرگردان‌ کرد
به گزارش جهان نيوز، طبق آخرین گزارش‌ها، برخی پروازها تا ۲۲ ساعت به تاخیر افتاده و این مساله با اعتراض شدید مسافران رو برو شده است.

این شرکت هواپیمایی دیشب (چهارشنبه‌شب)، نقص فنی در شبکه رایانه‌ را عامل به تاخیر افتادن تعداد محدودی از پروازها اعلام کرده بود اما طبق بیانیه‌ منتشر شده صبح امروز، مسئولان فنی همچنان مشغول رفع مشکل به‌وجود آمده هستند و از مسافران خواسته شده اطلاعات تماس خود را از طریق تارنمای این شرکت بروز رسانی کنند تا در جریان آخرین تحولات قرار گیرند.

«بریتیش ایروز» تا زمان انتشار این خبر آمار دقیقی از تعداد پروازهای لغو شده ارائه نداده اما گزارش‌ها بیانگر آن است که از دیشب،‌ همه پروازها از کشورهای مختلف به دو فرودگاه اصلی «هیترو» و «گاتویک» در لندن لغو شده است.

این رویداد در حالی رخ می‌دهد که در نتیجه اعتصاب دو ماه پیش خلبانان این شرکت هواپیمایی، دست‌کم یک‌هراز و ۷۰۰ پرواز لغو و ۱۹۵ هزار مسافر سرگردان شدند. این شرکت همچنین به علت افشای اطلاعات شخصی ۵۰۰ هزار مسافر در تارنمای این شرکت، به پرداخت ۲۳۰ میلیون دلار محکوم شده است.

طبق قوانین سختگیرانه حفاظت اطلاعات و داده‌های اتحادیه اروپا که از سال گذشته به اجرا درآمد، شرکت هواپیمایی «بریتیش ایرویز» به دلیل سهل‌انگاری در محافظت نکردن از اطلاعات شخصی مسافران، به پرداخت این جریمه سنگین محکوم شد.

این شرکت که در سال ۱۹۷۴ راه‌اندازی شد، اکنون روزانه به ۱۶۹ مقصد در سراسر جهان، پرواز مستقیم دارد و در رتبه نهم بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی جهان - بر پایه تعداد مقصد- قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *