چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱
۲

بهزاد نبوی به جای زندان جریمه می‌پردازد

يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 373363
وکیل مدافع بهزاد نبوی از قطعی شدن محکومیت موکلش به جزای نقدی بدل از حبس خبر داد.
به گزارش جهان، صالح نیکبخت در گفت‌وگو با ایسنا ، با اشاره به محکومیت بهزاد نبوی از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ۱۰ میلیون تومان جزای نقدی بدل از یک سال حبس اظهار کرد: با توجه به اینکه موکلم احساس کرد ارائه درخواست تجدیدنظر فایده‌ای ندارد؛ لذا از تجدیدنظرخواهی انصراف داد.

وی افزود: با توجه به انقضای مهلت تجدیدنظر خواهی و عدم اعتراض محکوم‌علیه به حکم بدوی، حکم شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب مبنی بر محکومیت بهزاد نبوی به ۱۰ میلیون تومان جزای نقدی بدل از یک سال حبس تعزیری قطعیت یافت.

 بهزاد نبوی به دلیل جرایم ضد امنیتی در جریان فتنه 88 علیه کشور و همسویی به دشمنان،‌ با حکم شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ۵ سال حبس محکوم شده بود، اوایل خرداد امسال با پایان محکومیت خود از زندان آزاد شد.

وی اما از پا ننشت و بار دیگر به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام در زندان با حکم شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به یک سال حبس تعریزی محکوم شد ولی رییس دادگاه با توجه به وضعیت محکوم‌علیه، مجازات حبس او را به ۱۰ میلیون تومان جزای نقدی تبدیل کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اين پول كجا ميرود و هزينه چه كاري مي شود
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
مفت حساب كردند خيلي ارزون باهاش حساب كردند اگر يكاسل ميخواست روزه نماز بخره بيشتر ميشد . شما نگران نباش كه اين پول كجا ميره جاي دوري نميره ؟؟؟!!