سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۱
۱

برد دراماتیک هلند با گل‌های دقایق ۸۸ و ۳+۹۰/ صعود کاستاریکا

يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۵
کد مطلب: 367795
دیدار تیم های ملی فوتبال هلند و مکزیک در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام جهانی با برد دراماتیک تیم نارنجی پوش قاره اروپا در دقایق پایانی به اتمام رسید.
برد دراماتیک هلند با گل‌های دقایق ۸۸ و  ۳+۹۰/ صعود کاستاریکا
به گزارش سرویس ورزشی جهان‌نیوز، در ادامه رقابت های مرحله یک هشتم نهایی بیستمین دوره مسابقات فوتبال جام جهانی شامگاه امروز یکشنبه تیم های هلند و مکزیک در ورزشگاه کاستلائو شهر فورتالزا به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ملی فوتبال هلند برابر مکزیک به برتری ۲ بر یک دست پیدا کرد.

در این دیدار دو تیم نیمه اول را با تساوی بدون گل به رختکن رفتند اما در شروع نیممه دوم این تیم مکزیک بود که در دقیقه ۴۸ توسط "سانتوس" به گل برتری دست پیدا کرد.

در حالی که بازی رو به پایان بود هلندی ها در دقیقه ۸۸ توسط اسنایدر به گل تساوی دست پیدا کردند.

در دقایق وقت اضافه نیز هلند صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این ضربه را هونتلار که به تازگی جای فان پرسی را در ترکیب نارنجی پوشان گرفته بود؛ در دقیقه ۳+۹۰ به گل برتری تبدیل کرد.

اوچوآ بهترین بازیکن دیدار هلند و مکزیک شد

دروازه بان تیم ملی فوتبال مکزیک به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیمش با هلند انتخاب شد.

کاستاريکا يونان را شکست داد و حريف هلند شد

کاستاريکا با پيروزي در ضربات پنالتي برابر يونان پيروز شد و حريف هلند در مرحله يک چهارم نهايي جام بيستم شد.

دو تيم فوتبال کاستاريکا و يونان از ۳۰ دقيقه بامداد امروز (دوشنبه) در ورزشگاه پرنامبوکوي شهر رسيف به مصاف هم رفتند تا براي صعود به مرحله يک چهارم نهايي جام بيستم تلاش کنند.

وقت‌هاي قانوني اين بازي با تساوي يک بر يک و با گل‌هاي روئيز (۵۲) براي کاستاريکا و سوکراتيس پاپاستاتوپولوس (۱+۹۰) براي يونان به پايان رسيد و در نهايت کاستاريکا در ضربات پنالتي و با مجموع ۶ بر ۴ يونان را شکست داد و حريف هلند در مرحله يک چهارم نهايي شد.

دريافت کارت زرد دوم دوئارتو در دقيقه ۶۶ و اخراج بازيکن کاستاريکا، اين فرصت را به يوناني‌ها داده بود تا با داشتن يک بازيکن بيشتر، به فکر جبران بيفتند که اين اتفاق در دقيقه ۱+۹۰ رخ داد و سوکراتيس پاپاستاتوپولوس گل تساوي را به ثمر رساند تا بازي در دو وقت اضافه ۱۵ دقيقه‌اي دنبال شود که البته نتیجه‌ای نداشت.

کاستاريکا در ضربات پنالتي با نتيجه ۵ بر ۳ و در مجموع با نتيجه ۶ بر ۴ از سد يونان گذشت و حريف هلند در يک چهارم نهايي شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چه قدر آدم باید جنبه داشته باشد که با وجود چنین باختی بر اعصابش مسلط باشد
خدا به مکزیکی ها صبر بدهد