سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

ورود کشتی های شکست محاصره غزه به هلند

جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب: 616994
ورود کشتی های شکست محاصره غزه به هلند
کمیته بین المللی شکست محاصره غزه از ورود ۴ کشتی شکست محاصره غزه به آمستردام، پایتخت هلند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العالم، کمیته بین المللی شکست محاصره غزه از ورود ۴ کشتی شکست محاصره غزه به آمستردام، پایتخت هلند خبر داد.

بر اساس این گزارش، این کشتی ها که حامل ۳۰ تن از فعالان حقوق بشر و شخصیت های مهم از چند کشور اروپایی هستند، در آمستردام با استقبال مردمی رو به رو خواهند شد. شخصیت ها و فعالانی از جنبش همبستگی هلند نیز در جمع استقبال کنندگان خواهند بود.

ظهر امروز جمعه نیز قایق ها در اعلام همبستگی با کشتی های یادشده با پرچم فلسطین و پلاکاردهایی مبنی بر ضرورت شکستن محاصره غزه رژه خواهند رفت.

همچنین عصر جمعه هم سمیناری با موضوع راه های شکستن محاصره غزه با مشارکت فعالان و سیاستمداران برگزار خواهد شد. قرار است دو کشتی اصلی فردا شنبه به مسیر خود ادامه دهند؛ کشتی «بازگشت» به مسیر خود به سمت جزیره انگلیسی «جرسی» واقع در نزدیک مرز فرانسه واقع شده است ادامه داده و پس از چند ساعت توقف به سمت بندر «لا روشل» در فرانسه حرکت خواهد کرد.

کشتی «آزادی» نیز به سمت بندر «برایتون» در جنوب انگلیس حرکت خواهد کرد؛ انتظار می رود این کشتی روز سه شنبه ۵ ژوئن به این بندر برسد و تا صبح روز جمعه ۸ ژوئن در آنجا بماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *