شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

بی‌توجهی ارتش اوکراین به اعلامیه آتش‌بس

شنبه ۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۴
کد مطلب: 367624
رئیس شورای عالی جمهوری مردمی لوگانسک تاکید کرد: نیروهای ارتش اوکراین به بیانیه منتشر شده از سوی رئیس جمهور این کشور برای تمدید مهلت آتش بس بی‌توجهی کرده‌اند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از صدای روسیه، در شرایطی که پترو پروشنکو رئیس جمهور اوکراین توافق آتش بس با استقلال طلبان شرق این کشور را تا روز دوشنبه ۳۰ ژوئن تمدید کرده ولی رئیس شورای عالی جمهوری لوگانسک تاکید کرد: نیروهای نظامی ارتش اوکراین ضمن بی توجهی به دستور رئیس جمهور این کشور به اقدامات خصمانه خود ضد استقلال طلبان ادامه می دهند.

بر اساس این گزارش وی افزود: این کار سختی نیست که پس از پایان مهلت آتش بس در روز ۳۰ ژوئن چه اتفاقی بین نیروهای استقلال طلب و ارتش اوکراین به وقوع خواهد پیوست.
آتش بس اعلام شده بین دو طرف روز گذشته به پایان رسید ولی رئیس جمهور اوکراین مهلت این آتش بس را ۳ روز دیگر تمدید کرده است. استقلال طلبان شرق اوکراین آمادگی خود را برای ادامه آتش بس اعلام کرده اند.
رئیس شورای عالی جمهوری لوگانسک افزود: حتی پس از صدور فرمان پروشنکو برای تمدید مهلت آتش بس نیروهای ارتش اوکراین به فعالیت های خود ادامه داده اند. متاسفانه من نمی دانم در ذهن فرماندهان ارتش اوکراین چه می‌گذرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *