سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

جزئیات جدید از پرونده رسوایی مجری BBC

پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب: 367318
جزئیات جدیدی از پرونده رسوایی جنسی جیمی سویل، مجری اسبق بی‌بی‌سی افشا شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد قربانیان جنسی «جیمی سویل»، مجری سابق بی‌بی‌سی که پرونده رسوایی‌های جنسی وی مدتها پیش افشا شد بین ۵ تا ۷۵ سال سن داشته‌اند.

جیمی سویل که مجری قدیمی رادیو و تلویزیون ب بی سی و شخصیتی رسانه‌ای در انگلیس بود و لقب «سِر» هم گرفته بود پس از مرگ با صدها پرونده شکایت به خاطر تجاوز به کودکان مواجه شد و این بار لقب یکی از وحشتناک‌ترین مجرمان انگلیس را به خود اختصاص داد.

در سال ۲۰۱۲ پلیس انگلیس با همکاری یک نهاد خیریه که در زمینه حفاظت از کودکان فعالیت می‌کند، گزارش ۳۰ صفحه‌ای تکان دهنده‌ای از ابعاد گسترده تجاوزات و سوءاستفاده‌های جنسی این مجری مشهور بی بی سی منتشر کرد.

در این گزارش حداقل ۶۰۰ قربانی سوءاستفاده‌های جنسی «جیمی سویل» شناسایی شده‌اند که طی بیش از ۵۰ سال مورد آزار و اذیت این مجری فاسد قرار گرفته بودند.

به گزارش بی‌بی‌سی،‌ پس از این افشاگری‌ها «جرمی هانت» وزیر بهداشت انگلیس با حضور در پارلمان این کشور از این بابت از مردم و خانواده‌های قربانیان عذرخواهی کرد.

«هانت» گفت:« اگر قادر به جبران گذشته نیستیم، لا‌اقل می توانیم با ارائه اطلاعات شفاف و درست از آنچه رخ داده، کمی از دردها بکاهیم.»

بسیاری از قربانیان «سویل» در ۲۸ بیمارستان سامانه ملی بهداشت انگلیس (NHS) مورد تعرض قرار گرفته اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *