دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

رسوایی جنسی چهره مشهور تلویزیون دولتی انگلیس +عکس

جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 282258
رسانه های انگلیس روز جمعه از بازداشت و بازجویی از یکی از چهره های مشهور تلویزیونی این کشور در ارتباط با سوءاستفاده های جنسی خبر دادند.
رسوایی جنسی چهره مشهور تلویزیون دولتی انگلیس +عکس
به گزارش جهان، ایرنا به نقل از ˈاسکای نیوزˈنوشت، ˈرالف هریسˈ اواخر ماه مارس (اوایل فروردین) توسط تیم ویژه پلیس انگلیس که درباره سوءاستفاده های جنسی تحقیق می کند، بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفت.

پلیس همچنین اخیرا خانه هریس را در منطقه ˈبرکشایرˈ بازرسی کرده است. این مجری سابق برنامه های تلویزیونی هم اکنون به قید وثیقه آزاد است و باید ماه آینده برای پاسخگویی به اتهامات خود در دادگاه حاضر شود.


هریس 82 ساله که استرالیایی الاصل است از حدود نیم قرن پیش در انگلیس زندگی می کند و 40 سال سابقه فعالیت در شبکه های مختلف تلویزیونی این کشور از جمله ˈبی بی سیˈ و ˈآی تی ویˈ دارد.

پلیس انگلیس پاییز پارسال و پس از فاش شدن ابعاد گسترده فساد اخلاقی ˈجیمی ساویلˈ مجری مشهور ˈبی بی سیˈ تیم ویژه ای را با عنوان ˈیوتریˈ برای تحقیق در مورد سوءاستفاده های جنسی وی و دیگر چهره های سرشناس از کودکان، تشکیل داد که بازرسان این تیم ویژه پلیس تاکنون 12 نفر از جمله چندنفر از مجریان فعلی و سابق ˈبی بی سیˈ را بازداشت و مورد بازجویی قرار داده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


من
این کار یعنی بردن آبرو مردم دیگه ، نه؟