شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۵
۳

قالیباف: مقابل زیاده خواهی می ایستیم

چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب: 367181
ˈمحمد باقر قالیبافˈ شهردار تهران گفت که در مقابل همه تخلفات و زیاده خواهی برخی افراد خواهیم ایستاد.
به گزارش جهان، ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، قالیباف گفت: دست کسانی را که در شهرداری تهران به دنبال منافع خود هستند از بیت المال کوتاه کرده ایم و همین امر باعث اعتراض برخی شده است.

وی با حضور در جمع فرماندهان، مدیران و معاونین بسیج شهرداری تهران با اشاره به فرهنگ مدیریت جهادی تصریح کرد: یکی از خصوصیات فرهنگ مدیریت جهادی آن است که ما پرکار و پرتلاش به صورت علمی حرکت کنیم و عقلانی به موضوعات نگاه کنیم.

وی ادامه داد: در کارهایی که ما در حوزه مدیریتی، اجتماعی، شخصی، خانوادگی و بویژه در دوران دفاع مقدس تجربه کرده ایم، آن است که بعضی اوقات دچار غفلت و از یک سری کارهای اصلی و اساسی غافل می شویم.

قالیباف گفت: خیلی از این موضوعات را می توان نام برد که می تواند جزو ویژگی های مدیریت جهادی قرار گیرد، ولی اگر رنگ و بوی الهی نداشته باشد، ممکن است علی رغم آنکه وقت می گذاریم و علمی کار می کنیم، بقیه کارهایمان خاصیت و اثر بخشی خود را از دست بدهد.

وی ادامه داد: برخی اوقات کاری می کنیم که ما را از یک فیض بیشتر محروم می کند، ما در اینجا هر چقدر نیز قدرت داشته باشیم، در مقابل قدرت لایزال الهی محلی از اعراب نخواهیم داشت.

قالیباف با بیان اینکه پرکاری صرف مشکلی را حل نمی کند، چه بسا با سرعت بیشتری ما را به سمت دره ببرد، افزود: در کارها به صورت علمی، عقلی و با خرد جمعی تصمیم بگیرید، اما اگر از این نکته غفلت کنید، کارتان بی نتیجه خواهد ماند، ما وقتی محو در کار می شویم، از این موضوع غفلت می کنیم.

شهردار تهران گفت:: وظیفه ما آن است که مردم نسبت به شهرداری تهران اعتماد پیدا کنند و بار این مسئولیت را باید بسیج بر عهده بگیرد.

قالیباف با اشاره به اینکه نگرش به درون سازمان کار اصلی ماست،گفت: یکی از وظایف ما در شهرداری تهران ایجاد ارتباط دوستانه در بین مدیران شهرداری است.

شهردار تهران با بیان اینکه در این زمینه بسیج باید خط شکن و پرچم دار حرکت جهادی باشد، افزود: بسیج باید جزو کسانی باشد که همانند دفاع مقدس معابر را بازکند تا دیگران عبور کنند.

قالیباف افزود:در شهرداری تهران اگر شاکله بسیجیان کمر همت ببندند و مقابل کسانی که منافع دارند بایستند، فضای شهرداری و شهر تهران را تغییر خواهیم داد.

وی گفت: وقتی مقام معظم رهبری لقب مدیریت جهادی که متعلق به نظام و انقلاب اسلامی است به شهرداری تهران دادند، وظیفه ما را سنگین تر می کند و این رسالت بسیج است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سمیرا
سلام بر مدیر جهادی سردار قالیباف
احسنت
سلام بر مدیر جهادی سردار قالیباف...
قالیباف دوست داریم....