جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱

ژاپن از پس یونان 10 نفره بر نیامد

جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۴۳
کد مطلب: 366049
دیدار تیم های فوتبال ژاپن و یونان در مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل درحالی با تساوی به پایان رسید که تیم یونان بیش از 50 دقیقه را با 10 بازیکن به بازی ادامه داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در ادامه دیدارهای مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بامداد امروز جمعه دو تیم ژاپن و یونان از گروه C این رقابتها برابر هم به میدان رفتند که این مسابقه در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این بازی که در ورزشگاه داس دوناس شهر ناتال در حال برگزاری است، "یوئل آگویلار" داور اهل کشور السالوادور در دقیقه ۳۸ "کاتسورانیس" کاپیتان تیم یونان را به دلیل دریافت کارت زرد دوم، از زمین اخراج کرد تا این تیم با یک نفر کمتر به بازی ادامه دهد.

این ششمین دیدار تیم های آسیایی در جام بیستم بود که با پیروزی برای نمایندگان این قاره همراه نشد. پیش از این مسابقه، استرالیا دو باخت، ایران و کره جنوبی هر کدام یک تساوی و ژاپن یک شکست بدست آورده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تيم ژاپن واقعا تيم خوب و قوى است و بازى خيلي خوبى در مقابل يونان داشت، آمارهاي بازي هم همه به نفع ژاپن بود ولي متاسفانه به گل منجر نشد