سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

وزارت ارشاد به خبرنگاران برای سفر به برزیل کمک می کند

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 336957
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : این وزارتخانه تا حد امکان به خبرنگاران برای سفر به برزیل کمک خواهد کرد.
وزارت ارشاد به خبرنگاران برای سفر به برزیل کمک می کند
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، علی جنتی روز یکشنبه به ایرنا افزود: بیشترین کمک ما در حوزه فرهنگ خواهد بود، اما به هرحال ورزش با وجوداینکه متولی دارد، ولی جزیی از فرهنگ محسوب می شود.

وی درباره نوع کمک وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برای حضور خبرنگاران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل ادامه داد:تلاش خواهیم کرد در حد امکان به خبرنگاران برای حضور موفق و پوشش مناسب مسابقات کمک کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: می دانیم فاصله ایران و برزیل زیاد است و همانطور که گفتم در حد توان خود به آنها کمک خواهیم کرد.

وی درخصوص تنظیم سرود تیم ملی کشورمان در جام جهانی، تصریح کرد:دراین رابطه هم هرچه در توان باشد در اختیار فدراسیون فوتبال قرار خواهیم داد و کنار آنها خواهیم بود.

جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از روز ۲۳خردادماه سال آینده آغاز می شود و تیم ملی ایران درگروه f با تیم های نیجریه، بوسنی و آرژانتین همگروه است.

وسعت زیاد برزیل، گرانی و برگزاری مسابقات در شهرهای مختلف باعث شده است تا هزینه سفر خبرنگاران به این کشور و پوشش دیدارها بسیار بالا برود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *