يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

شاگردان پکرمن در آستانه صعود

پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۴
کد مطلب: 366038
تیم فوتبال کلمبیا با کسب پیروزی مقابل ساحل عاج در یک قدمی صعود به دور دوم جام جهانی 2014 قرار گرفت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نیمه دوم تیم های ساحل عاج در حالی آغاز شد که دو تیم در نیمه اول با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در حالی که تا دقیقه ۵۵ مسابقه، بازی ساکنی را شاهد بودیم، سانتر خوب یحیی توره روی دروازه کلمبیا با بی‌دقتی مهاجم ساحل عاج به بیرون رفت تا در برگشت کلمبیایی‌ها در یک حمله توپ را به تیر دروازه بزنند.

دیدیه دروگبا که همانند بازی با ژاپن در ابتدای کار بازی را از روی نیمکت دنبال می‌کرد در دقیقه ۶۰ به جای ویلفرد بونی به میدان آمد.

در ۳۰ دقیقه پایانی بازی حملات کلمبیا جواب داد و رودریگز روی ضربه کرنر در دقیقه ۶۴ دروازه ساحل عاج را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر شود.

ساحل عاج هم پس از دریافت گل به حمله روی آورد، اما بی‌هدف بود و این شاگردان پکرمن در کلمبیا بودند که در یک ضد حمله در دقیقه ۷۰ توسط کوئینترو به گل دوم خود رسیدند.

در ادامه کار ژروینیو، بازیکن ساحل عاج که میلان ایتالیا بازی می‌کند، در دقیقه ۷۳ روی یک حرکت فردی و با از پیش رو برداشتن مدافعان حریف دروازه کلمبیا را باز کرد تا یکی از گل‌های خورده را جبران کند تا این بازی در نهایت با حساب ۲ به یک به سود کلمبیا به پایان برسد.

زوکورا از ساحل عاج با دریافت کارت زرد در این مسابقه بازی بعدی تیمش مقابل یونان را از دست داد.

دیگر دیدار گروه C را تیم‌های ژاپن و یونان ساعت ۰۲:۳۰ بامداد فردا برگزار خواهند کرد.

برای مشاهده اخبار مربوط به جام جهانی اینجا کلیک کنید.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۳۰۳۲۹۰۰۰۹۶۵#sthash.klAeSteA.dpuf
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *