جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حیدری:امیدی‌برای‌صعوددرجام‌‌جهانی‌نداریم

يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 347359
مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: فکر نمی‌کنم امیدی برای صعود به مرحله دوم جام جهانی داشته باشیم.
به گزارش جهان به نقل از فارس،‌ خسرو حیدری قبل از شروع تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران در مورد شعار بی‌غیرت هواداران استقلال بعد از شکست مقابل الشباب عربستان عنوان کرد: فکر نمی‌کردم این مسابقه را واگذار کنیم و پس از آن اتفاقات عصبانی شدم. به بازیکنان ما شعار بی‌غیرت نمی‌آید. ما هیچ‌وقت برای باخت به میدان نمی‌رویم، قهرمانی در لیگ برتر و حضور در بین چهار تیم اول آسیا توسط همین بازیکنان به دست آمد. این افتخارات برای استقلال است اینطور نیست که اگر یک بازی نتیجه نگرفتیم به بازیکنان توهین شود. به هر حال تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا در دیدارهای آینده نتیجه بگیریم.

وی در مورد وضعیت مصدومیتش خاطرنشان کرد: در مقابل الشباب در شرایط آمادگی کامل نبودم اما می‌خواستم به استقلال کمک کنم نباید با آن وضعیت بازی می‌کردم اما برای کمک به استقلال در میدان حاضر شدم.

مدافع تیم ملی در مورد اینکه روی همسترینگ پایش دست گذاشته بود خاطرنشان کرد: چیز خاصی نبود امیدوارم پس از گذشت این بازی در مسابقات آینده نتیجه بگیریم. به هواداران قول می‌دهیم که در ادامه دیدارها به موفقیت برسیم.

حیدری در مورد دیدار مقابل کویت، عنوان کرد: بازی با کویت با توجه به صعود تیم ملی به جام ملت‌های آسیا جنبه تشریفاتی دارد. بازی با تیم ملی گینه اولین مسابقه تدارکاتی ماست. با توجه به نزدیکی سبک گینه به تیم‌های آفریقایی این مسئله می‌تواند به ما کمک کند تا در جام جهانی عملکرد بهتری داشته باشیم. کویت تیم بسیار خوبی است و در کل هر دو مسابقه پیش رو می‌تواند به ما کمک کند.

وی در مورد اینکه آیا تیم ملی برای صعود از گروهش به جام جهانی می‌رود یا اینکه می‌خواهد آبروداری کند خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم برای صعود امیدی نداریم اما با وجود تدارکاتی که قبل از مسابقات می‌بینیم باید از نام ایران دفاع کنیم تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا بازی‌های آبرومندی انجام دهیم. تمامی تیم‌های حاضر در جام جهانی قدرتمند هستند و ما نیز از این امر مستثنی نیستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *