پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

کریمی در اتریش به تیم ملی می پیوندد

يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب: 354680
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: آنطور که شنیدیم قرار است علی کریمی از اردوی اتریش به تیم ملی فوتبال ایران بپیوندد.
به گزارش جهان، حسن آذرنیا سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به اینکه تراکتورسازی با شکست استقلال در هفته پایانی نشان داد برخلاف برخی شایعات در لیگ تمام تلاش خود را انجام می‌دهد، عنوان کرد: البته قهرمانی ما در جام حذفی باعث شد بازیکنان کمی اشباع شوند و آن طور که باید در برخی از بازی‌ها با انگیزه ظاهر نشوند.

ما به خاطر خودمان و هواداران پرشور تراکتورسازی در هیچ مسابقه‌ای حریفان را دست کم نمی‌گیریم. در کنار این مسائل فشار مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز باعث شد بازیکنان در لیگ آن کیفیت خوب را نداشته باشند و کارمان کمی گره خورد اما دیدار مقابل استقلال و پرسپولیس شرایط خودش را دارد و خوشبختانه با پیروزی که تراکتورسازی مقابل استقلال به دست آورد به تمام شائبه‌ها پایان داد و حسن ختام خوبی برای پایان لیگ بود.

وی در مورد آقای گلی کریم انصاری‌فرد در لیگ برتر فوتبال ایران عنوان کرد: امسال دو اتفاق ویژه رقم خورد که برای اولین بار در تاریخ تراکتورسازی بود. کسب مقام قهرمانی جام حذفی، اولین مقام قهرمانی تراکتورسازی در مسابقات بود، همچنین آقای گل شدن کریم انصاری‌فرد نیز دومین اتفاق ویژه تراکتورسازی در لیگ امسال بود که باعث افتخاری بزرگ برای باشگاه است البته تراکتورسازی در جام تخت جمشید برای یک نیم فصل آقای گل داشت اما آقای گل تمام فصل تا به حال از تراکتورسازی نبوده است. این اتفاق را به کریم انصاری‌فرد تبریک می‌گویم و از رقم خوردن این مسئله خوشحال هستم.

آذرنیا در مورد دیدار مقابل الاتحاد عربستان یادآور شد: با دو پرواز راهی عربستان می‌شویم. ابتدا به استانبول می‌رویم و سپس از آنجا به عربستان سفر می‌کنیم. در این دیدار کریم انصاری‌فرد و حامد لک به دلیل حضور در تیم ملی و همچنین مهدی کیانی و فرشاد احمدزاده به دلیل دو اخطاره بودن و فرشید طالبی به دلیل مصدومیت نمی‌توانند ما را در این دیدار همراهی کنند. با تمام این اوصاف به کسب موفقیت در دیدار مقابل الاتحاد امیدوار هستیم.

وی افزود: الاتحاد عربستان، العین امارات و لخویا قطر تیم‌های خوبی هستند که در گروه تراکتورسازی حضور دارند. ما نیز تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و اگر بتوانیم الاتحاد عربستان را شکست دهیم حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد از مسیر صعود را طی کردیم.

آذرنیا در مورد اینکه تراکتورسازی با حضور دو ملی‌پوش خود در اردوی تیم ملی موافقت کرده و اگر در دیدار مقابل الاتحاد نتیجه نگیرد آیا پاسخی برای این مسئله دارد، عنوان کرد: ما در دو نامه درخواست کردیم تا هر ۴ تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا پس از پایان بازی‌ها ملی‌پوشان خود را به تیم ملی بدهند اما فدراسیون فوتبال با این مسئله مخالفت کرد. با توجه به شناختی که تونی اولیویرا از کارلوس کی‌روش دارد و به خاطر دوستی دیرینه این دو مربی با برنامه‌ریزی‌ها و صحبت‌هایی که انجام شد مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم به این نتیجه رسیدند که بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار دهیم و بدون حضور این دو بازیکن به مصاف الاتحاد عربستان برویم.

سرپرست تراکتورسازی در مورد اینکه آیا قرار است علی کریمی از اردوی اتریش به تیم ملی اضافه شود، عنوان کرد: آنطور که من شنیدم علی کریمی در اردوی اتریش حضور دارد و مدارک او اخذ شده است. کریمی در دیدار مقابل استقلال نشان داد که می‌تواند بسیاری از مشکلات تیم ملی را حل کند. ما از یک جهت دوست داشتیم علی کریمی در اردوی آفریقا حضور داشته باشد و از جهت دیگر حضور او در دیدار مقابل الاتحاد عربستان می‌تواند به ما کمک زیادی کند. انشاء‌الله کریمی از اردوی اتریش به تیم ملی اضافه شود و به تیم ملی کمک کند.

وی در مورد وضعیت محمد ابراهیمی عنوان کرد: این بازیکن به دلیل مسائل انضباطی و به خاطر گزارش تونی اولیویرا فعلا در تمرینات حضور ندارد و تیم را در عربستان همراهی نخواهد کرد.

آذرنیا در پایان در مورد اینکه گفته می‌شود از سوی باشگاه مأمور شده تا از اولیویرا برنامه بگیرد و این مسئله را به او اعلام کند، گفت: از طرف باشگاه به من مأموریت داده شده تا از اولیویرا برنامه بگیرم. این مربی در دو جلسه به صورت مستقیم با جمشید نظمی مذاکره کرده و برنامه‌های خود را ارائه داده است. قرار است جلسه سوم مذاکرات با حضور اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل در مکه تشکیل شود. در سفر به عربستان برای دیدار مقابل الاتحاد اعضای هیأت مدیره نیز حضور دارند و در حین این سفر مذاکراتی در این رابطه برگزار می‌شود.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *