جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

فیفا ادعای مارادونا را تکذیب کرد

پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 365954
یک روز پس از اینکه دیه‌گو ماردونا اعلام کرد مسئولان ورزشگاه ماراکانا از ورود او جلوگیری کردند فیفا این خبر را تکذیب کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مارادونا سرمربی پیشین تیم ملی آرژانتین که قرار بود بازی تیم ملی کشورش برابر بوسنی در جام جهانی ۲۰۱۴ را برای تلویزیون ملی ونزوئلا تفسیر کند نتوانست وارد ورزشگاه ماراکانا شود.

وی پس از این ماجرا گفته بود: قصد داشتم برای دیدن بازی آرژانتین برابر بوسنی وارد ورزشگاه ماراکانا شوم اما به خاطر اینکه کارت مخصوص ورود نداشتم سد راهم شدند و هرچه به آنها توضیح دادم که چه کسی هستم قانع نشدند و در نهایت مجبور شدم برای دیدن بازی به هتل محل اقامتم بازگردم. بدون تردید در این کار هم بلاتر و دارودسته‌اش نقش داشتند چون آنها از من می‌ترسند و حضورم در ورزشگاه‌های محل برگزاری جام جهانی را خطری بزرگ برای خودشان می‌دانند.

با این حال دیلا فیشر مسئول بخش خبری فیفا در این ارتباط گفت: کارت ورود به ورزشگاه مارادونا به عنوان یک خبرنگار صادر شده اما او هرگز به ما مراجعه نکرد. شاید او قصد داشته تا از بخش دیگری وارد شود و به همین خاطر ماموران مانع ورودش شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *