جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پله از تصمیم فیفا برای محرومیت سوارز حمایت کرد

شنبه ۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب: 367608
اسطوره فوتبال برزیل از تصمیم فیفا برای محرومیت ستاره اروگوئه حمایت کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پله معتقد است که چهار ماه محرومیت برای لوئیس سوارز توسط فیفا تنبیه عادلانه‌ای برای او است. سوارز پس از گاز گرفتن کیه‌لینی در دیدار مقابل ایتالیا در جام‌جهانی به مدت چهار ماه از انجام هرگونه فعالیت فوتبالی تا ۲۶ اکتبر و از حضور در ۹ بازی ملی محروم شد.

فدراسیون فوتبال اروگوئه نسبت به این محرومیت اعتراض کرده است اما پله معتقد است که فدراسیون بین‌المللی فوتبال باید قاطع باشد.

پله اظهار داشت: کار او بی‌سابقه بود. مطمئنا مردم گاهی هنگامی که اتفاقی برایشان می‌افتد، واکنش بدی نشان می‌دهند اما همیشه آرنج زدن یا تکل یا ضربه سر هنگام تلاش بر سر تصاحب توپ وجود دارد.

وی ادامه داد: اما گاز گرفتن اولین بار است که در جام‌جهانی رخ می‌دهد. حتی برای ما که قبلا بازیکن بودیم هم چنین چیزی بی‌سابقه است.

اسطوره فوتبال برزیل خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم که این تصمیم فیفا تصمیم خوب و درستی بود زیرا آنها باید الگویی ایجاد کنند. اگر از همان ابتدا الگوسازی نکنند، این اتفاق تکرار خواهد شد.

وی اضافه کرد: هیچکس نباید این کار را انجام دهد یا آن را تقلید کند بنابراین من فکر می‌کنم این تنبیه عادلانه بود زیرا باعث پیشگیری از بروز مجدد آن می‌شود و مطمئنا عواقبی برای این کار وجود خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *