شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

راه‌اندازی 2خط جدید اتوبوس‌برقی در پایتخت

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 364790
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با تاکید براینکه براساس برنامه 5 ساله حوزه حمل و نقل باید به سمت حمل و نقل پاک و سبز برود، گفت: راه اندازی 2 خط جدید اتوبوس برقی در دستور کار قرار دارد.
به گزارش جهان، پیمان سنندجی در گفتگو با مهر اظهار کرد: در اعتبارات امسال و سال 94 حوزه حمل و نقل برای احداث دو خط اتوبوس برقی بودجه در نظر گرفته شده است که بر این اساس در تلاشیم تا هرچه سریعتر زمینه احداث این 2 خط را فراهم سازیم.
 
وی افزود: مطالعات احداث 2 خط جدید اتوبوس برقی در تهران انجام شده که براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال یکی از این خطوط راه اندازی خواهد شد.
 
سنندجی گفت: در گذشته خطوط اتوبوسهای برقی با مشکلاتی مواجه بودند اما اکنون تلاش شده  2 خط جدید از تکنولوژی های روز دنیا استفاده شود و با ورود اتوبوسهای مدرن و جدید برای این خطوط خدمات رسانی مناسبی نیز به شهروندان صورت گیرد.
 
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در نیمه جنوبی شهر پتانسیل و امکانات خوبی برای احداث خطوط اتوبوس برقی وجود دارد امیدواریم در این بخش از شهر بتوانیم خطوط اتوبوس برقی را احداث و توسعه دهیم.
 
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی خاطر نشان کرد: اتوبوسهای برقی در بسیاری از شهرهای دنیا به عنوان جایگزینی مناسب برای اتوبوسهای دیزلی مورد توجه قرار گرفته اند که امید است در تهران نیز شاهد توسعه مناسب این خطوط باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *