يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

برگزاری‌مراسم تودیع مدیرکانون اندیشه جوان

دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 364169
مراسم تودیع و معارفه مدیران کانون اندیشه جوان دقایقی پیش با حضور حجت‌الاسلام علی‌اکبر رشاد رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در کانون اندیشه جوان برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مراسم تودیع علیرضا نادعلی مدیرعامل کانون اندیشه جوان و معارفه محمدرضا یقیقی، مدیر عامل جدید کانون صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام علی اکبر رشاد رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، حجت‌الاسلام علی ذوعلم از مدیران پیشین کانون اندیشه جوان و رئیس اندیشکده انقلاب اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، محمود حکمت نیا رئیس هیئت مدیره کانون اندیشه جوان، حجت‌الاسلام محمدرضا زائری و حجت‌الاسلام رضا غلامی از دفتر نهاد ریاست جمهوری و رئیس مرکز پژوهشی علوم انسانی اسلامی صدرا دقایقی پیش (دوشنبه 19 خردادماه) در کانون اندیشه جوان برگزار شد.
 
در ابتدای این مراسم مداحی و ثنای اهل بیت(ع) به ویژه حضرت علی اکبر(ع) به مناسبت روز میلادشان و روز جوان انجام شد.
 
همچنین حجت‌الاسلام رشاد و برخی از مدیران پیشین این کانون سخنرانی و خاطراتی درباره فعالیت‌هایشان در حوزه انقلاب اسلامی تعریف کردند و در نهایت نیز لوح یادبود و تقدیر و تشکر از علیرضا نادعلی به پاس زحمات دو سال اندی فعالیت‌اش در کانون به وی تقدیم شد.
 
هدایای تقدیم شده به نادعلی از سوی دستگاه‌های مختلف از جمله دوستان کانون اندیشه جوان، سازمان بسیج شهرداری تهران، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و ... بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *