دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

روسیه: با دولت فلسطین همکاری می‌کنیم

سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب: 363322
وزارت خارجه روسیه روز سه‌شنبه ضمن استقبال از تشکیل دولت جدید توافقی فلسطین تصریح کرد مسکو برای توسعه روابط بهتر روسیه - فلسطین در زمینه‌های مختلف، با دولت فلسطین همکاری خواهد کرد.
به گزارش جهان، فارس به نقل از ایتارتاس نوشت: وزارت خارجه روسیه امروز، سه‌شنبه، در بیانیه‌ای از تشکیل دولت وحدت ملی فلسطین استقبال کرد.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: تشکیل دولت متحد تکنوکرات در فلسطین که نتیجه تلاش‌های محکم رهبری فتح، حماست و دیگر جنبش‌ها و سازمان‌های فلسطینی بوده است که اخیراً به منظور غلبه بر اختلافات داخلی صورت گرفته است.

این بیانیه‌ می‌افزاید که روسیه فعالانه با کابینه فلسطین برای توسعه و پیشرفت بیشتر روابط روسیه و فلسطین که از پیشتر نیز دوستانه بوده است، همکاری می‌کند تا در زمینه‌های مختلف این روابط بهبود پیدا کند.

«میخائیل بوگدانف» معاون وزیر خارجه روسیه روز سه‌شنبه اعلام کرد که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اواخر ماه جاری میلادی دیدار رسمی به روسیه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این ماه، محمود عباس برای گفت‌وگو با ولادیمیر پوتین به روسیه سفر خواهد کرد.

بوگدانف تاریخ دقیق این سفر را نگفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *