جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

سفر محرمانه مَرد اطلاعاتی روسیه به فلسطین

شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 568139
مدیر سازمان اطلاعات روسیه که به رام‌الله سفر کرده در دیدار با محمود عباس آخرین تحولات اوضاع منطقه و توافق‌هایی که درباره پرونده آشتی ملی صورت گرفته را بررسی کرد.
سفر محرمانه مَرد اطلاعاتی روسیه به فلسطین
به گزارش جهان نيوز، مدیر سازمان اطلاعات روسیه که به رام‌الله سفر کرده در دیدار با محمود عباس آخرین تحولات اوضاع منطقه و توافق‌هایی که درباره پرونده آشتی ملی صورت گرفته را بررسی کرد. بنابر این گزارش، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با سرگئی نارشکین، مدیر سازمان اطلاعات روسیه در حضور ماجد فرج، رئیس سازمان اطلاعات فلسطین دیدار کرد.

عباس در این دیدار بر “عمق روابط تاریخی دو کشور” تاکید و از “موضع حمایتگر مسکو از فلسطین در همه زمینه‌ها” قدردانی کرد. مقام مسئول سازمان امنیت روسیه هم تبریک پوتین، رئیس جمهور روسیه را به مناسبت آشتی ملی به عباس رساند و بر موضع حمایتگر روسیه در دستیابی به صلح دائمی و پایدار بر اساس قوانین بین‌المللی و اصل راهکار تشکیل دو کشور تاکید کرد. مدیر سازمان اطلاعات روسیه تاج گلی نیز بر مزار یاسر عرفات، رهبر فقید فلسطین گذاشت و به همراه فرج به کلیسای “المهد” در شهر “بیت‌لحم” رفت.
منبع:اعلام الحربی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *