جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

بادبادک‌‎های آتشین بلای جان صهیونیست ها

چهارشنبه ۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۹
کد مطلب: 622888
رسانه‌های صهیونیستی از وقوع ۲۰ آتش‌سوزی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین نزدیک غزه در پی پرتاب بادبادک‌‎های آتشین خبر دادند.
بادبادک‌‎های آتشین بلای جان صهیونیست ها
به گزارش جهان نيوز، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که از صبح امروز سه شنبه تاکنون 20 آتش‌سوزی در پی پرتاب بادبادک‌ها و بالن‌های آتشین در شهرک‌های صهیونیست‌نشین نزدیک غزه به وقوع پیوسته است.

این رسانه‌ها افزودند که نیروهای آتشنشانی برای مهار شعله‌های آتش در شهرک صهیونیست‌نشین "أشکول" نزدیک نوار غزه تلاش می‌کنند.

مدتی است شهروندان فلسطینی سلاح جدیدی را برای مقاومت در برابر اشغالگران به کار می‌گیرند. این سلاح همان بادبادک‌های کاغذی است که با خود شیشه‌های مشتعل حمل می‌کنند.

در پی پرتاب بادبادک‌های آتشین خسارات سنگینی به زمین‌های کشاورزی و املاک شهرک‌نشینان صهیونیست وارد شده است و این در حالی است که رژیم صهیونیستی تاکنون موفق به یافتن راه حلی برای جلوگیری از این آتش‌سوزی‌ها نشده است.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فعلا وضعیت ما از فلسطین بدتر شده . حالا نوبت اونها است که به ما افطاری بدن
محسن
به فرض که به این ها افطاری داده باشم مگر یک وعده غذا مشکل شما و امثال شماست یا نگهداری اصل اسلام و نشان دادن اصل اسلام ناب به دشمان اسلام که ببیند ما و اهل سنت با افتخار بر سر سفره یک دیگر مینشینیم و از کمک به یک دیگر دریغ نمیکنیم خدا خودش قلب ما را از هرز رفتن محفظ بدارد