جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

توقیف هندوانه‌های تریاکی در تهران!

پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 362525
پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، سوداگر مواد افیونی را که بیش از ۴۱ کیلوگرم تریاک را در پوشش هندوانه جاسازی کرده بود، در جنوب پایتخت دستگیر کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سرهنگ محمد بخشنده سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند فردی به نام "م" که از قاچاقچیان موادمخدر است تصمیم دارد که مقادیری مواد افیونی را از جنوب کشور در قالب محموله صیفی جات (هندوانه) به تهران وارد کرده و به صورت خرده فروش آن را توزیع کند.

وی افزود: بلافاصله تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر، مبادی ورودی شهر تهران را تحت نظر قرار دادند تا اینکه شب گذشته پس از شناسایی محموله مواد افیونی در محدوده میدان میوه و تره بار مرکزی تهران، طی عملیات ضربتی، سوداگر مواد مخدر را دستگیر و در بازرسی از محموله ۴۱ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در کیسه های هندوانه جاسازی شده بود، کشف کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان، گفت: متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود اعتراف کرد، پس از تکمیل تحقیقات برای رسیدگی بیشتر به دادسرا معرفی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *