جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

ورود محموله‌های قاچاق "شیشه" به ایران

يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 454309
معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره ورود مواد مخدر جدید به کشور موسوم به ان.پی.اس‌ها گفت: مواد مخدر جدید که تنوعی از مواد شیمیایی هستند هنوز به ایران نیامده‌اند اما اخیرا شاهد قاچاق چند محموله شیشه از کشورهای دیگر به ایران به علت کاهش دسترسی در داخل بودیم.
به گزارش جهان، اسدالله هادی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اقدامات انجام شده در زمینه کنترل مرزهای شرقی اظهار کرد: وزارت کشور برای این امر برنامه‌ریزی می‌کند و وزیر کشور در سال جاری اولویت‌های مبارزه با مواد مخدر را در شرق کشور و در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان تعیین کرده است.

وی افزود: اقدامات خوبی از سوی دستگاه‌های مقابله‌ای در شرق کشور در این خصوص انجام شده است. در حال حاضر دستگاه‌های مربوط در حال کار به‌روی بیش از صدکیلومتر از مرزهای کشور هستند و عملیات مسدودسازی و تجهیز مرزها تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره برخورد با سرباندهای قاچاق مواد مخدر گفت: تعداد و آمار دقیق سرباندهای قاچاق مواد مخدر ثابت و مشخص نیست، اما پلیس و سرویس‌های اطلاعاتی مرتب اخبار و اطلاعات را دریافت و بخشی را از چرخه قاچاق خارج می‌کنند.

هادی‌نژاد همچنین درخصوص ورود مواد مخدر جدید به کشور موسوم به ان.پی.اس‌ها گفت: موادمخدر جدید که تنوعی از مواد شیمیایی هستند هنوز به ایران نیامده‌اند و گزارشی پیرامون آن به دست ما نرسیده است اما از آنجا که میزان دسترسی به شیشه کم شده و قیمت آن بالا رفته است، اخیرا شاهد قاچاق چند محموله شیشه از کشورهای دیگر به ایران بودیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خب قاچاق که امار نداره و نمی تواند داشته بشد!