شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

باند دالتون ها متلاشی شد

پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب: 304844
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران‌بزرگ از دستگیری اعضای باند «دالتون‌ها» در تهران خبر داد.
به گزارش جهان، سرهنگ سعید لیراوی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح خبر دستگیری باند برادران دالتون، گفت: در راستای دستگیری و مبارزه با خرده‌فروشان موادافیونی و همچنین در پی کسب اطلاع از فعالیت یک شبکه توزیع و خرده‌فروشی موادروان‌گردان شیشه مراتب در دستور کار ماموران مبارزه با موادمخدر پلیس پایتخت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بررسی‌های ماموران نشان داد که گروهی تحت عنوان "برادران دالتون‌ها" در خیابان مولوی اقدام به توزیع و فروش موادمخدر شیشه می‌کنند، گفت: در ساعت ۱۸:۳۰ نهم مردادماه امسال اکیپ عملیاتی پایگاه هفتم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران‌بزرگ طی عملیاتی و پس از هماهنگی با مقام‌قضایی با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی وارد این منزل شدند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران‌بزرگ گفت: ماموران به طبقه سوم این ساختمان که محل بسته‌بندی موادمخدر شیشه بود، مراجعه که در پی ایجاد اغتشاش توسط ساکنان منزل، ماموران با رعایت کلیه موازین اقدام به شلیک چند تیرهوایی کردند.

به گفته لیراوی، در پی تیراندازی‌های انجام شده، چهار متهم به نام‌های «علی»، «محمد»، «امیرحسین» و «جعفر» که در حال فرار بودند، دستگیر و مقدار ۲۷۳ گرم شیشه که از طبقه سوم به بیرون پرتاب شده بود، کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه متهمان به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام‌قضایی قرار گرفت، گفت: ماموران در بازرسی از طبقه سوم این ساختمان که محل بسته‌بندی موادروان‌گردان بود، آلات و ادوات بسته‌بندی و استعمال موادافیونی را نیز کشف کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *