جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

سریال سه‌دقیقه‌ای در تلویزیون!

شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۰۸
کد مطلب: 361707
شبکه تهران این روزها سریالی با عنوان «زندگی» را به روی آنتن می‌برد که هر اپیزود آن سه دقیقه است و در آن به یادآوری مجدد تطهیر قرآن در زندگی عادی مردم پرداخته می‌شود.
به گزارش جهان، حسین خطیبی، تهیه‌کننده این سریال در گفت‌وگو با ایسنا‌ در تشریح ساختار این سریال و محور اصلی آن گفت: «زندگی» یک سریال آیتمی در ۱۰۰ قسمت است که هر اپیزود آن شامل سه دقیقه است. داستان این سریال‌، اتفاقاتی است که در طول زندگی همه با آن برخورد داشته‌اند و انتهای هر داستان به آیات قرآن تزیین می‌شود.

او ادامه داد: داستان سریال «زندگی» نشان‌دهنده این است که اگر کسی در جهت آیات قرآن رفتار کند، چه عوایدی خواهد داشت و یا اگر خلاف آن باشد چه عواقبی خواهد داشت. این سریال قهرمان خاصی ندارد و قهرمان اصلی همان شخصیت‌های این داستان هستند.

خطیبی با اشاره به اینکه بازیگران هر اپیزود متفاوت هستند، گفت: اکثر این داستان‌ها ریشه در واقعیت دارند که در مدت زمان سه دقیقه به نقطه دراماتیک می‌رسند و اثر خودشان را می‌بخشند.

سریال اپیزودیک «زندگی» با حمایت گروه اجتماعی شبکه تهران ساخته می‌شود.

این سریال به تهیه‌کنندگی حسین خطیبی نویسندگی و کارگردانی تیمی در حال ساخت است. «زندگی» در حال حاضر از شبکه تهران پیش از اذان مغرب به روی آنتن می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *