پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

آیا "چاق و لاغر" جدید ساخته می شود؟

شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 253949
پس از گذشت هفت سال از اعلام خبری مبنی بر ساخت سری جدید مجموعه عروسکی «چاق و لاغر»، سرانجام به نظر می‌رسید این وعده از سوی شبکه دو سیما محقق شود و پیش‌بینی هم شده بود که با پایان نگارش نیمی از این مجموعه، تولید از مهر امسال آغاز شود.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، این در حالی است که پیشتر خبری مبنی بر تولید سری جدید مجموعه «چاق و لاغر» از سوی شبکه دو اعلام شد و تهیه‌کننده هم پیش‌بینی کرد که مهر امسال تولید این مجموعه آغاز شود.

اما تهیه‌کننده‌ی این مجموعه گفت: حدود یک سال و نیم است که برای تولید «چاق و لاغر» همراه با نویسندگان زحمت می‌کشیم و خودم شخصا به عنوان تهیه‌کننده طی این مدت درگیری ذهنی داشتم و انتظار داشتم که پس از پایان نیمی از نگارش، این مجموعه به زودی به مرحله‌ی تولید برسد؛ ضمن اینکه اطمینان دارم که این مجموعه مورد توجه همه‌ی مخاطبان از گروه سنی بزرگسال گرفته تا نوجوان و کودک قرار می‌گیرد و شکی در این نیست اما به نظر می‌رسد تولیدش فعلا در اولویت شبکه دو سیما نیست.

علی‌ اصغر آزادان، اعلام کرد: نگارش ۹ قسمت از «چاق و لاغر» را تمام کردیم و تحویل شبکه دادیم و حالا منتظر جواب از سوی شبکه دو هستیم؛ همچنان امیدواریم به زودی تولید «چاق و لاغر» را آغاز کنیم چرا که طرفداران این کار زیاد هستند و مدام به گوش ما می‌رسد که می‌پرسند چه زمان تولید می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *