جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

فيلم‌هاي سينمايي آخر هفته در تلویزیون

پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 251439
در تعطیلات آخر هفته پنجشنبه و جمعه هفته جاری (۴ و ۵ آبان ماه) مصادف با عید سعید قربان، مجموعه‌ای از فیلم های سینمایی، تلویزیونی ایرانی و خارجی و انیمیشن از شبکه های سیما پخش می شود.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی سیما، بینندگان می‌توانند در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن همچون «واتل»، «شیخ شریف»، «پاندای کونگ فو کار ۱»، «چارلی و کارخانه شکلات سازی»، «دزد عروسک ها»، «پاندای کونگ فو کار ۲»، «دو ماجرا برای یک ازدواج»، «اتوبوس»، «اسپاگتی در هشت دقیقه»، «اون یکی ها»، «خواب فروش»، «رسوایی»، «تله»، «خارج از دید»، «عهد»، «جيمز و هلوي غول پيكر»، «مين گذاران»، «فوتبالي ها»، «تمتع»، «یک روز از زندگی»، «مرد عوضی»، «ابراهیم و آتش» و «قاپ زنی» را تماشا کنند.

شبکه یک

پنجشنبه ۴ آبان ماه ساعت ۲۲ فیلم سینمایی «واتل» به کارگردانی رولند جوفه از شبکه یک سیما پخش می‌شود. فیلم محصول سال ۲۰۰۰ فرانسه، انگلیس و بلژیک است.

شبکه یک سیما برای ساعت ۱۶روز جمعه ۵ آبان ماه فیلم تلویزیونی «شیخ شریف» به کارگردانی اسماعيل فلاح پور و تهیه کنندگی محسن پيريايي را برای پخش در نظر گرفته است.

اين فيلم گذري كوتاه بر مبارزات شهيد قنوتي اولين روحاني هشت سال دفاع مقدس دارد. در اين فيلم به صورت مختصر به مبارزات اين شهيد در زمان طاغوت پرداخته و پس از آن به فعاليت هاي نامبرده در كمك جنگزدگان خرمشهر نگاهي داشته و نهايتاً حضور ايشان در خرمشهر به نمايش در مي آيد.

جعفر دهقان، جلال سراج و شيوا خسرو مهر در این فیلم از تولیدات سال جاری گروه مجموعه های تلویزیونی بازی کرده اند.

شبکه دو

انیمیشن «پاندای کونگ فو کار ۱» به کارگردانی مارک اوسبورن و تهیه کنندگی ملیسا کوب، محصول سال ۲۰۰۸ آمریکا، پنجشنبه ۴ آبان ماه ساعت ۸ صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی «چارلی و کارخانه شکلات سازی» به کارگردانی تیم بورتون و تهیه کنندگی برد گری، پنجشنبه ۴ آبان ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

جانی دپ، فردی هیگمورو دیوید کلی در فیلم سینمایی «چارلی و کارخانه شکلات سازی» محصول سال ۲۰۰۵ انگلیس و آمریکا نقش آفرینی کرده اند.

فیلم سینمایی «دزد عروسک ها» به کارگردانی محمد‌رضا هنرمند، پنجشنبه ۴ آبان ماه ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

درخلاصه داستان فیلم آمده: مادر لیلا و بهرام قرار است با گرفتن وام مسکن و خریداری یک خانه بچه هایش را از دردسرهای صاحب خانه شان، خورخور، نجات دهد. اما عجوزه که بیرون از شهر زندگی می کند و نمی خواهد آن ها روی آرامش به خود ببینند. پسرش گنجو را وادار می‌سازد تا پول آنها را برباید.

انیمیشن «پاندای کونگ فو کار ۲» به کارگردانی جنیفر یو، صبح جمعه ۵ آبان ماه ساعت ۸ در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو سیما پخش می شود.

فیلم تلویزیونی «دو ماجرا برای یک ازدواج» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد رضا شفیعی، جمعه ۵ آبان ماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

«دو ماجرا برای یک ازدواج» با بازی عطا عمرانی، خاطره حاتمی، ناهید مسلمی، سحر درویش زاده، رامین نعمتی و شیدا خلیق روایت زوج جوانی است که از مرحله آشنایی تا مرحله خواستگاری و عروسی گرفتار رسوم دست و پا گیری می شوند که سعی دارند این موانع را برطرف کرده تا به هم برسند.

فیلم سینمایی «اتوبوس» به کارگردانی يداله صمدي جمعه ۵ آبان ماه ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: اهالي يك روستا به دو گروه بالادهي و پايين دهي (حيدري و نعمتي) تقسيم شده‌اند. سركرده نعمتي ها نمكزار خود را به كدخدا، كه به دشمني و كينه بين دو گروه دامن مي زند، مي‌فروشد و يك اتوبوس مستعمل مي خرد تا با آن مسافركشي كند...

زنده یاد هادي اسلامي، حميد طاعتي، مرتضي حاج سيد احمدي، سعيد عباسي از جمله بازیگران این فیلم می‌باشند.

شبکه سه

فیلم سینمایی «اسپاگتی در هشت دقیقه» به کارگردانی رامبد جوان و تهیه کنندگی محمد رضا تخت کشیان پنجشنبه ۴ آبان ماه ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

داستان در مورد پدرام آرام وکیل پایه یک دادگستری ۳۵ ساله است که با دختر ۶ ساله اش تکتا در یک برج ۲۱ طبقه زندگی می کنند که همسرش قصد مهاجرت از ایران را داشته ولی او حاضر به ترک ایران نبوده است و مجبور به طلاق شده اند.

ساراخوئینی ها، آتیلاپسیانی و رامبد جوان در فیلم سینمایی «اسپاگتی در هشت دقیقه» بازی کرده اند.

فیلم سینمایی «اون یکی ها» به کارگردانی آدام مک کی، محصول سال ۲۰۱۰ آمریکا، پنجشنبه ۴ آبان ماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «خواب فروش» به کارگردانی شهاب عباسي و تهیه کنندگی مشترک فرهاد گلي و سيروس جوکار، جمعه ۵ آبان ماه ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می شود.

در این فیلم با نقش آفرینی حميد لولايي، شهرام قائدی و بهنوش بختياري می بینیم: مبلغ کلاني از يک کارخانه اختلاس شده است. مدير عامل کارخانه که به شدت عصباني است طي جلسه اي امضاي هيئت مديره را در مورد بازخواست قرار داد اعلام مي کند و براي روشن کردن موضوع عازم رامسر مي شود.

فیلم سینمایی«رسوایی» به کارگردانی جانگ جین محصول سال ۲۰۱۰ کره، جمعه ۵ آبان ماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می شود. در این فیلم جانگ هون آهن و سیم هون بازي مي‌كنند.

شبکه چهار

فیلم سینمایی «تله» به کارگردانی گابی تورس و با بازی استفان دراف و چایلر لای، محصول سال ۲۰۱۲ آمریکا، پنجشنبه ۴ آبان ماه ساعت ۱۶ از شبکه چهار سیما باز پخش می شود.

فیلم سینمایی «خارج از دید» به کارگردانی استیون سودربرگ، جمعه ۵ آبان ماه ساعت ۱۲ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

جرج کلونی، جنیفر لوپز و لوییس گوزمن در فیلم سینمایی «خارج از دید» محصول سال ۱۹۹۸ انگلستان به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی «عهد» به کارگردانی مایکل سوسی، جمعه ۵ آبان ماه ساعت ۲۰:۳۰ در قالب برنامه «سینما ۴» از شبکه چهار سیما برای علاقه مندان می شود.

ریچل مک آدامز وچانینگ تاتوم در فیلم سینمایی «عهد» محصول سال ۲۰۱۲ آمریکا، فرانسه و آلمان به ایفای نقش پرداختند.

شبکه تهران

فیلم سینمایی انيميشن «جيمز و هلوي غول پيكر» به کارگردانی هنري سليك، محصول سال ۱۹۹۶ انگليس - آمريكا، پنجشنبه ۴ آبان ماه ساعت ۱۳:۳۰در قالب برنامه «تماشاخانه» مهمان بچه های شبکه تهران می شود.

در این فیلم پل تري، جوانا لاملي و پيتر پستلت ويت نقش آفريني مي‌كنند.

۴۰ دقیقه بامداد روز جمعه ۵ آبان ماه فیلم سینمایی «مين گذاران» به کارگردانی بوریس اسچربکو از شبکه تهران بازپخش می شود. اين فيلم محصول سال ۲۰۰۷روسيه است.

ساعت ۱۳:۳۰ روز جمعه ۵ آبان ماه فیلم تلويزيوني «فوتبالي‌ها» به کارگردانی عباس خواجه وند از شبکه تهران پخش می‌شود.

مهران غفوريان، رضا شفيعي جم، مهدي اميني خواه و كيميا بابائيان در فیلم تلويزيوني «فوتبالي ها» به تهیه کنندگی داريوش بابائيان به ایفای نقش پرداختند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «تمتع» به کارگردانی حمید بهمنی و تهیه کنندگی سید داود تقوی نژاد پنجشنبه ۴ آبان ماه ساعت ۲۳ از شبکه شما روی آنتن می‌رود.

علیرضا کمالی، سیروس کهوری نژاد و محمدرضا ابوالحسنی در فیلم تلویزیونی «تمتع» از تولیدات صدا و سیمای مرکز یزد بازی کرده اند.

فیلم تلویزیونی «یک روز از زندگی» به کارگردانی مهدی گلستانه و تهیه کنندگی محمد بنائی، جمعه ۵آبان ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش می شود.

در این فیلم با بازی مارال فرجاد،علیرضا زمانی نسب، عباس افشاریان و زهره حمیدی می بینیم: عید قربان است و پدر و مادر سارا برای دیدنش از جهرم راهی شیراز هستند و سارا برای اثبات کدبانویی از سویی و اینکه زندگی خوبی دارد، مایل است برای پذیرایی از خانواده سنگ تمام بگذارد، در این مسیر دچار مشکلاتی می شود.

شبکه آموزش

فيلم سینمایی «مرد عوضی» با بازی افسانه بایگان، فاطمه معتمد آریا، پرویز پرستویی، زنده یاد رضا ژیان صبح جمعه ۵ آبان ماه ساعت ۱۰ از شبكه آموزش سيما پخش خواهد شد.

شبکه قرآن و معارف سیما

فيلم تلويزيوني «ابراهيم و آتش» به كارگرداني پوريا آذربايجاني و تهيه‌كنندگي رامین عباسی زاده و هانيه اميدي در روز عيد سعيد قربان جمعه ۵ آبان ماه ساعت ۱۵ از شبکه قرآن و معارف پخش می شود.

خشكسالي چند سالي است اهالي را دچار سختي كرده است. همه نذر مي‌كنند هر يك گوسفندي را در عيد قربان به امامزاده ای بفرستند، شايد باراني ببارد. قرعه به نام یکی از اهالی مي‌افتد تا گوسفندها را به حرم برساند.

شبکه نمایش

فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «فال قهوه»، «نیک و نیکو (قسمت۳)»،«اقبال»، «پسرکاراته باز»، «بنجامین باتن» و «تلقین» پنجشنبه ۴ آبان ماه ساعت ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «تصادف ممنوع»،«نیک و نیکو (قسمت۴)»، «پچ آدامز»، «تهاجم» و «جنگجوی درون» جمعه ۵ آبان ماه ساعت ۱۳، ۱۵ ، ۱۷، ۱۹ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «قاپ زنی» به کارگردانی گای ریچی جمعه ۵ آبان ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

بنیسیو دل تورو، دنیس فارینا، جیسون فلمینگ، وینی جونز، برادپیت و جیسون استتهام در فیلم سینمایی « قاپ زنی» محصول سال ۲۰۰۰ کشورانگلستان ایفای نقش کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *