شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

وعده خوش وزیر درباره افزایش حقوق معلمان

يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 360790
وزیر آموزش و پرورش گفت: به کارگیری معلمان در ساعات غیرموظفشان می‌تواند راهکاری برای جبران کمبود معلمان در آموزش‌وپرورش باشد؛ در تلاشیم افزایش ۲۰ درصدی حقوق معلمان اجرایی شود.
وعده خوش وزیر درباره افزایش حقوق معلمان
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری دانشجو، علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پروش در حاشیه شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی حقوق فرهنگیان گفت: تلاشمان این است که ۲۰ درصد از حقوق فرهنگیان را افزایش دهیم، اما درخصوص پنج درصد اضافه شده، تا کنون چنین چیزی را نشنیده‌ام.

وزفزایش حقوق معلمانیر آموزش و پرورش ادامه داد: با توجه به اینکه ۱۳ هزار معلم امسال بازنشسته می‌شوند، تمهیدات لازم برای جبران نیروی انسانی پیش بینی شده، که ساماندهی نیروی انسانی بخشی از این نیاز را برطرف می‌سازد.

فانی در ادامه بیان داشت: همچنین از طریق خرید آموزشی و به کارگیری معلمان موجود در ساعت غیرموظف‌شان می‌توان این کمبودها را جبران کرد.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در این راستا از نیروهای شرکتی یا خدماتی که قبلاً به کار گرفته می‌شدند، استفاده نخواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *