شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

اذعان ژنرال‌آمریکایی به ناتوانی مخالفان‌سوری

جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب: 360480
فرمانده ستاد مشترک آمریکا اذعان کرد که حتی اگر بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در نبرد با شورشیان شکست بخورد، مخالفان سوری ناتوان از مدیریت این کشور خواهند بود.
به گزارش جهان به نقل از العالم، ژنرال مارتین دمپسی فرمانده ستاد مشترک ارتش آمریکا به شورای آتلانتیک گفت: حتی درصورتی که شورشیان سوری به نحوی موفق به سرنگونی بشار اسد شوند، باز هم بعید به نظر می‌رسد که پیشرفت قابل ملاحظه‌ای حاصل شود و آینده سوریه همچنان درگیر ترور، بی‌نظمی و فقر خواهد بود.
 
به گزارش نشریه فارن پالیسی، دمپسی با طرح این سوال که "اگر بشار اسد به همراه خانواده و دوستان خود همین امروز سوریه را ترک کند، این کشور چگونه ادامه خواهد داد؟" افزود: مخالفان سوری ساختاری برای ارایه کالا، خدمات و تامین امنیت نداشته و همچنین نیرویی که توانایی حمله به حکومت سوریه را داشته باشد، در اختیار ندارند.
 
فرمانده ستاد مشترک ارتش آمریکا بدون اشاره به اینکه مخالفان سوری خودشان بخشی از تندروها و گروههای وابسته به القاعده هستند، گفت: مخالفان سوری توانایی مقابله و ریشه‌کن کردن گروه‌های وابسته به القاعده در این کشور را نیز ندارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *