سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

اخوان: هندبال بی پدر و مادر شده است!

يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 357184
پیشکسوت هندبال ایران با انتقاد از وضعیت فدراسیون،‌ معتقد است هندبال ایران بی پدر و مادر شده است!
به گزارش جهان، مهدی اخوان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: درد دل زیادی در مورد هندبال داریم. تیم های جوانان و نوجوانان ما یک روز در آسیا آقایی می کردند اما حالا دهم و یازدهم هستند. این از ضعف فدراسیون است. تیمی که با همه این مسائل جهانی شد موجب خوشحالی خانواده هندبال ایران را فرآهم آورد. اما بعد از آن شرایط خوب مدیریت نشد.

وی مدعی شد: وقتی که از میرعلی (مدیرعامل ثامن الحجج) کمک می گیرند که تیم های ملی دختران و پسران را به مسابقات اعزام کنند، حالا هم باید به خواسته های او عمل کنند. کوزه گری به این خواسته ها اعتنا نمی کند و نتیجه‌اش این می شود که بازیکنان علیه فدراسیون موضع بگیرند. این حرکت هم اصلا درست نیست.

پیشکسوت هندبال تاکید کرد: اگر خواستار تغییر رئیس فدراسیون هستیم، باید با روش های مسالمت آمیز پیگیر کارها باشند. اینکه مدام بخواهند تهدید کنند و دنبال کار نروند به نظرم راه خوبی نیست. مدتی قبل من و چند تن از پیشکسوتان رفتیم پیش معاون وزیر و اعتراض خود را نسبت به وضعیت فدراسیون اعلام کردیم. اما اینکه بخواهیم تهدید کنیم اصلا درست نیست.

مهدی اخوان یادآور شد: در دوره های قبل خود من اختیار داشتم تا کادر تیم ملی را خودم بچینم. اما در دوران کوزه گری همه کارها را می کردند و سفرها را می رفتند و بعد برای خالی نبودن عریضه یک ابلاغی هم برای من می زدند. من هم در این چنین جایی کار نمی کنم. اگر من چیزی بلد هستم، همان اول باید از من دعوت می شد. نه اینکه صدقه سر دیگران بخواهند از من یا چهار نفر پیشکسوت دیگر دعوت کنند.

وی تاکید کرد: اگر بعد از چندین سال تیم ملی هندبال به مسابقات جهانی رفت باید بزرگان ورزش و وزارت ورزش بیایند و کمبودها را جبران کنند. خیلی ها مثل سلیمانی و حیات پور و پور مقدم و ... از فدراسیون رفتند. کسی نیست که کار هندبال را جمع کند. مشکلات زیادی در فدراسیون وجود دارد. مسابقات نوجوانان و جوانان را پیش رو داریم. باید این فضا مدیریت شود. روش کار فعلی اصلا صحیح نیست. امروز هندبال ایران بی پدر و مادر است و امیدواریم به این وضعیت رسیدگی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *