پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

کی روش: بازیکنان ایرانی آماتور هستند

سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 353752
سرمربی پرتغالی تیم ملی گفت بازیکنان ایرانی آماتور هستند و تجربه بازی در رقابتهای اروپایی را ندارند و همین امر کار را برای انتخاب ۲۳ بازیکن نهایی دشوار می‌کند، با این حال ایران برای صعود به دور دوم پای به رقابتهای جام جهانی می‌گذارد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، "کارلوس کی‌روش" در گفتگو با maisfutebol پرتغال اظهار داشت: ما برای انتخاب ۲۳ بازیکن برای رقابتهای جام جهانی مشکل داریم. فوتبال ایران به لحاظ پایه‌ای آماتور است و در رقابتهای جام جهانی باید با حریفانی رو به رو شود که از تجربه بالای بین المللی برخوردارند.

کی‌روش گفت وقتی برای هدایت تیم ملی ایران انتخاب شد، تنها یک بازیکن این تیم در خارج از کشور بازی می‌کرد و اکنون نیمی از تیم در باشگاه‌های خارجی عضویت دارند. البته این بازیکنان هیچ تجربه حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را ندارند.

وی که در کنفرانسی در لیسبون حضور یافته بود، ادامه داد: رویای ما صعود به مرحله دوم رقابتهای جام جهانی است. البته می‌دانم هدف دشواری است و خیالی به حساب می‌آید اما من اعتقاد ندارم باید در جام جهانی برویم تا چیز یاد بگیریم.

سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: ما در رقابتهای مقدماتی از جهنم گذشتیم و حالا می‌خواهیم از بهشت بگذریم و راهی مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتهای جام جهانی شویم.

تیم فوتبال ایران در گروه F رقابتهای جام جهانی با آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین همگروه است. مردان کارلوس کی‌روش در تاریخ ۲۶ خرداد با نیجریه دیدار می‌کنند.
ارسال نظر

نام کامل:
ایمیل:
وبسایت:
نظر شما:
عدد امنیتی:
نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *