سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

اوباما: همسرم نباشد زندگیم به هم می ریزد!

سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب: 351593
نخستین سوال الن از رئیس جمهور کشورش این بود: امروز که میشل نیست، آیا تخت خوابتان را جمع کرده‌اید؟ که پاسخ باراک اوباما همان طور که انتظار می‌رفت «نه» بود. اوباما همین طور اظهار کرد وقتی همسرش نیست همه چیز یک مقداری به هم ریخته می‌شود. جوراب‌ها و کفش‌ها را می‌توانید در همه جای کاخ سفید ببینید!
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، شاید اغراق نباشد اگر بگوییم که اخبار مربوط به اوباما و خانواده اش در چند وقت اخیر بیش از این که در ستون سیاسی روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها یافت شود، در ستون فرهنگی و هنری یافت می‌شود.

باراک اوباما که به شدت خواهان فراگیر کردن برنامه درمانی‌اش است به وسیله ویدیو کنفرانس به برنامه الن دی جنرس آمد و در مورد برنامه درمانیش با مجری اسکار هشتاد و ششم به گفت‌وگو پرداخت.

الن دی جنرس صحبت با اوباما را با یک شوخی جالب آغاز کرد. او به مخاطبانش که نمی‌دانستند میهمان برنامه چه کسی است، گفت که دوستی به نام میشل دارد که به سفر رفته و از او خواسته تا در طول مدت سفرش به شوهرش رسیدگی کند. او ادامه داد که میشل لیستی از مواردی را که لازم به چک کردن است به وی داده تا الن به آنها رسیدگی کند. سپس رو به دوربین گفت:« شوهر میشل آماده‌ای؟» و در همین زمان تصویر باراک اوباما که با ویدیو کنفرانس به برنامه الن آمده بود پشت سر این مجری مشهور قرار گرفت.

نخستین سوال الن از رئیس جمهور کشورش این بود: امروز که میشل نیست، آیا تخت خوابتان را جمع کرده‌اید؟ که پاسخ باراک اوباما همان طور که انتظار می‌رفت «نه» بود. اوباما همین طور اظهار کرد وقتی همسرش نیست همه چیز یک مقداری به هم ریخته می‌شود. جوراب‌ها و کفش‌ها را می‌توانید در همه جای کاخ سفید ببینید! سوال‌های بعدی الن اما با پاسخ مثبت آقای رئیس جمهور رو به رو شد. اوباما وقتی همسرش نیست ورزش می‌کند و البته غذا هم می‌خورد.

الن سپس عذرخواهی کرد که رکورد رای توییت باراک ابواما را با سلفی اسکار مشهورش شکسته. بحث اما به سریال‌های آمریکایی کشانده شد. اوباما در مورد دو سریال سیاسی این روزهای تلویزیون آمریکا، «رسوایی» و «خانه کارت‌ها» گفت که زندگی در واشنگتن خسته‌کننده‌تر از آن چیزی است که در تلویزیون می‌بینید. اگر یک روز با من همراه شوید می‌بینید که بیشتر روز را در یک اتاق می‌نشینم و به صحبت‌های افرادی گوش می‌دهم که با کت و شلوارهای خاکستری در مورد مسائلی صحبت می‌کنند که جاذبه تلویزیونی ندارد.

اما به جز این شوخی‌ها مسئله اساسی که بیشتر زمان این مصاحبه را به خودش اختصاص داد برنامه درمانی اوباما بود. اوباما بار دیگر هشدار داد که اگر هنوز کسانی هستند که بیمه درمانی ندارند می‌توانند از برنامه او استفاده کنند ولی فقط تا ۲۱ مارس فرصت دارند تا نام خود را در سامانه دولت وی به ثبت برسانند و این فرصت دیگر تا نوامبر رخ نخواهد داد.

باراک اوباما چند وقتی هست که به شدت به دنبال تبلیغ بر روی برنامه درمانی‌اش است و به همین خاطر چندی پیش هم در یک تاک شوی اینترنتی به نام «بین دو سرخس» حاضر شده بود و در مورد این برنامه صحبت کرده بود.

بسیاری از شخصیت‌های سیاسی آمریکا این روزها حرف‌های خود با مردم کشور خود و دیگر کشورها را از طریق رسانه‌، شوی تلویزیونی، جایزه‌های سینمایی و فرهنگی بیان می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *