جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اوباما سکوت در قبال ترامپ را شکست

چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 697196
رئیس‌جمهور سابق آمریکا برای اولین بار سکوت سیاسی خودش علیه رئیس‌جمهور فعلی این کشور را شکسته و از او انتقاد کرده است.
اوباما سکوت در قبال ترامپ را شکست
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، «باراک اوباما»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا سکوت سیاسی خود در قبال «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور فعلی این کشور را شکست و با عباراتی جهت‌دار، اما بدون نام بردن مستقیم از ترامپ، ادبیات نژادپرستانه او را مقصر تیراندازی‌های اخیر در آمریکا دانست.

شبکه خبری سی‌ان‌ان نوشته باراک اوباما دوشنبه بعد از وقوع چند تیراندازی مرگبار که دست‌کم یکی از آنها با ادبیات نژادپرستانه انجام شد سکوت خودش را شکست و نوشت: «ما باید به صراحت ادبیاتی را که بر زبان هر کدام از رهبران ما جاری می‌شود و برای فضای ترس و نفرت خوراک فراهم می‌کند یا احساس‌های نژادپرستانه را عادی‌سازی می‌کند با صراحت رد کنیم.»

سی‌ان‌ان نوشته اوباما اشاره‌ای به نام ترامپ نکرده اما هیچ شکی درباره اینکه قصد او انتقاد از چه کسی بود وجود نداشت.

ترامپ چهارشنبه پاسخ اوباما را داد. او نوشت: «آیا جورج بوش، بعد از وقوع تیراندازی سندی هوک، رئیس‌جمهور اوباما را سرزنش کرد؟ در دوران ریاست‌جمهوری اوباما او ۳۲ تیراندازی داشت. آدم‌های زیادی نگفتند که اوباما از کنترل خارج شده است. تیراندازی‌های کور، قبل از آنکه من نامزد ریاست‌جمهوری شوم اتفاق می‌افتادند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *