شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

پیام نوروزی ظریف به ایرانیان خارج از کشور

جمعه ۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب: 350997
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی به ایرانیان مقیم خارج از کشور، آغاز سال جدید و عید نوروز را تبریک گفت.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، متن پیام محمد جواد ظریف به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد/ عالم پیر دگر باره جوان خواهد شد

هموطنان گرامی مقیم خارج از کشور

نوروز با ارزش ترین میراث معنوی ایرانیان، پیام آور مهر، صلح و دوستی و همچنین هدیه تمدن و فرهنگ غنی باستانی ایران به جهانیان است.

مردم تمدن ساز ایران در هر کجای دنیا که باشند با آیین نوروز بهم پیوند خورده و به سرزمین کهن، هویت ایرانی، اسلامی و تاریخی خود افتخار می کنند.

سالی که گذشت شاهد مشارکت و همکاری همه جانبه ایرانیان عزیز مقیم خارج از کشور در عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بودیم که شادی و بهروزی و افتخارات بزرگی را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورد.

با اغتنام از فرصت و در آستانه سال نو، با تبریک خجسته نوروز باستانی، از درگاه خداوند یکتا آرزومندم که سال نو و همه روزها و سال های ایران و ایرانیان را سرشار از بهروزی و سربلندی بیشتر ساخته تا در سایه تدبیر، امید و همدلی روزافزون شاهد شکوفایی و سرافرازی بیش از پیش ملت بزرگ ایران در تمامی عرصه های جهانی باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *