شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

حضورم در صباي قم صحت ندارد

دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 349111
سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان مي‌گويد نزديک به ۸۰ درصد با باشگاه براي تمديد قرارداد به توافق رسيده‌ است.
به گزارش جهان به نقل از نود، عبدالله ويسي درخصوص شرايط تيمش، تعطيلات ليگ، ماندن يا نماندنش در استقلال، تيم‌ملي و فولاد خوزستان به صحبت پرداخت که در ادامه آن را مي‌خوانيد:

شرايط تيم‌تان چطور است؟

مانند ساير تيم‌ها پس از تعطيل شدن ليگ ۱۰ تا ۱۲ روز استراحت کرديم و تمرينات‌مان را از دوشنبه هفته گذشته آغاز کرديم و اکنون نيز ادامه دارد.

در اين مدت برنامه‌اي براي انجام ديدار تدارکاتي هم داريد؟

پس از بازي دوستانه با پرسپوليس بهبهان در آبادان اردو مي‌زنيم و در آن‌جا دو ديدار تدارکاتي با تيم‌هاي يادآوران شلمچه و نفت نوين آبادان برگزار مي‌کنيم. پس از آن هم به اهواز برمي‌گرديم و براي ادامه بازي‌ها در سال جديد آماده مي‌شويم.

برخي‌ نسبت به تعطيلي يک ماهه ليگ معترض هستند. نظر شما در اين خصوص چيست؟

نسبت به اين موضوع اعتراضي ندارم چرا که از قبل اين برنامه را مي‌دانستيم و طبق آن براي تيم‌مان برنامه‌ريزي کرده بوديم. شرايط سخت ولي قابل تحمل است. به نظرم بازيکنان‌مان به ريکاوري نياز داشتند و نمي‌شد بازي‌ها را فشرده به پايان رساند؛ چرا که بعد، از آن طرف چهار، پنج ماه تعطيلي داشتيم. به هر حال چنين شرايطي سخت نيست و ما کارمان را انجام مي‌دهيم.

خبرهايي به گوش مي‌رسد که براي فصل آينده قصد هدايت تيم صبا را داريد. اين موضوع تا چه اندازه صحت دارد؟

اين موضوع درست نيست. قرارداد من با استقلال خوزستان يک ساله است و تقريبا ۸۰ درصد در استقلال ماندني هستم. چرا که اين موضوع خواست هيات مديره، مديرعامل باشگاه و خود من است که به توافقاتي هم رسيده‌ايم. اميدوارم بتوانيم براي سال آينده تيم قوي‌تر و بهتري را روانه مسابقات کنيم.

بازي تيم‌ ملي مقابل گينه را چطور ديديد؟

اين بازي را ديدم و به نظرم ديدار خوبي بود و براي بازيکنان تجربه شد. گينه نمونه‌اي از تيم نيجريه، حريف ايران در جام جهاني است و مي‌توانيم تجربه بسيار خوبي از اين بازي به دست آوريم. در کل اين ديدار خوب و راضي‌کننده بود.

برگزاري اين ديدارها تا چه اندازه به تيم‌ ملي کمک مي‌کند؟

ديدارهاي تدارکاتي بازيکنان را با نحوه‌ بازي رقباي‌مان آشنا مي‌کند. بازي با گينه خيلي خوب بود و اگر بتوانيم دو، سه ديدار تدارکاتي ديگر هم به اين شکل برگزار کنيم، خوب است. اگر تيم‌هايي که براي ديدارهاي دوستانه انتخاب مي‌شوند با حريفان‌مان در جام جهاني نزديک باشند، مي‌توانيم تيم‌ ملي قابل احترامي داشته باشيم که با شناخت وارد جام جهاني مي‌شود.

برخي کارشناسان نسبت به جوانگرايي اخير کي‌روش با توجه به زمان کم باقي‌مانده تا آغاز جام‌جهاني انتقاد داشتند، نظر شما در اين خصوص چيست؟

کي‌روش بهتر از همه مي‌داند که بايد چه کار کند و به کارش واقف است. او کارهايش را طبق آناليزي که مي‌کند، انجام مي‌دهد. به نظرم جوانگرايي او اقدام بسيار خوبي بود و با اين کار هم به بازيکنان اصلي استراحت داد و هم به ساير بازيکنان نشان داد که در ديد هستند و اگر در باشگاه‌هاي‌شان خوب بازي کنند، ديده مي‌شوند.

نظرتان درباره ديدار فولاد و الفتح چيست؟

به عنوان يک خوزستاني و ايراني دوست دارم فولاد پيروز شود و سه امتياز بازي را به دست آورد تا در ادامه راهش موفق باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *