جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
نتیجه مساوی عادلانه بود

ویسی: در نیمه اول شانس یار سپاهان بود

دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب: 499465
سرمربی تیم فوتبال سپاهان، گفت: در نیمه اول شانس یار سپاهان بود.سپاهان امروز من را راضی نکرد
ویسی: در نیمه اول شانس یار سپاهان بود
 عبدالله ویسی‌ بعد از تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری بعد از بازی، گفت: امروز شاهد یک بازی خوب و پر استرس بودیم. تیم ما موقعیت‌های زیادی داشت اما استفاده نکردیم. در نیمه اول شانس یارمان بود باید دو سه گل می‌خوردیم. در نیمه دوم شرایطمان بهتر شد و می‌توانستیم گلزنی کنیم.

وی افزود: استقلال خوزستان امروز شرایط خوبی داشت و خوب بازی کرد. باید بازی‌هایمان را در بیرون از خانه ببریم تا  نتایجمان را جبران کنیم. برای برنده شدن اهواز آمدیم اما بازیکنان توانایی خود را به طور کامل بروز ندادند. سپاهان امروز من را راضی نکرد. با وجود اینکه بازی به تساوی رسیدیم به استقلال خوزستان احترام می‌گذارم آنها قابل احترام هستند. نتیجه مساوی عادلانه بود.

ویسی در ادامه تصریح کرد: تیم ما رو به رشد است در ابتدای لیگ میانه جدول بودیم اما کم کم بالا آمدیم کسی نمی‌تواند از ما خرده بگیرد که تیم‌مان رو به رشد نیست. امیدوارم استقلال خوزستان بتواند در مسابقات آسیایی با تیمی که دارد نتیجه بگیرد.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه آیا ممکن است روزی به اهواز بازگردد، عنوان کرد: اهواز شهر من است تمام ایل و تبارم اهوازی هستند. در حال حاضر سرمربی سپاهان هستم و با تمام توان برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *