يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

به خاطر مهدوی‌کیا یک مربی را کنار گذاشتیم

چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 348022
سرمربی تیم فوتبال جوانان با بیان اینکه با توجه به حضور مهدوی‌کیا در تیم جوانان مجبور شدیم مرادی را از کادر فنی کنار بگذاریم گفت: شش بازیکنی که مقابل استقلال به میدان فتند کسانی بودند که ما از طریق استعدادیابی آنها را کشف کرده بودیم و به فوتبال ایران معرفی کردیم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی دوستی‌مهر در حاشیه دیدار عصر امروز سه‌شنبه این تیم مقابل استقلال با بیان این مطلب افزود: از تمام تیم‌های لیگ برتر برتری تشکر می کنم که با ما همکاری داشته و اجازه می دهند که ما با تیم‌های آنها بازی کنیم تا بازیکنان جوانمان پخته‌تر شوند و در کوران بازیها قرار گرفته تا ما بتوانیم با یک تیم پرقدرت راهی مسابقات شویم.

وی ضمن تشکر از امیر قلعه نویی خاطرنشان کرد: من از امثال قلعه نویی، فرکی و علی دایی تشکر می کنم که با ما تعامل بسیار خوبی داشته و اجازه می دهند تا بازیکنان جوان ما مقابل بازیکنان بزرگسال و با تجربه تر قرار گرفته تا به تجربیاتشان افزوده شد.

سرمربی تیم فوتبال جوانان تاکید کرد: کاوه رضایی، میلاد غریبی و ایمان صادقی بازیکنانی هستند که ما از دل لیگ برتر در تیم ملی جوانان حضور دارند و مطمئن باشید در سالهای آینده امیدهای اول فوتبال ما در مسابقات المپیک و بزرگسالان خواهند بود.

علی دوستی مهر از تمام مدیران تیم های لیگ برتری تشکر کرد و افزود: دست تمام آنها را می بوسم که با تیم ملی جوانان که متعلق به تمام مردم ایران بوده تعامل داشته تا تیم ملی بتواند با برگزاری بازیهای تدارکاتی نفرات خود را بهتر بشناسد.

سرمربی تیم ملی جوانان در خصوص بحث استعداد یابی در استانهای مختلف برای تیم ملی جوانان نیز گفت: ما به نقاط مختلف کشور رفته و بازیکنانی را دیدیم که می توانند در آینده برای فوتبال ما بسیار مثمرثمر باشند.

وی تاکید کرد: ۶ نفر از بازیکنانی که مقابل استقلال پا به میدان گذاشتند مانند سعید غنی، علی خلیلی و دیگران بازیکنان کسانی هستند که ما از طریق استعدادیابی آنها را کشف کرده و مطمئنا در آینده حرف‌های زیادی برای فوتبال ما خواهند داشتند.

علی دوستی مهر در پایان و در خصوص کنار گذاشتن مرادی از کادر فنی تیم ملی جوانان گفت: با توجه به اینکه مهدی مهدوی کیا به تیم ملی جوانان آمده بود و چارت سازمانی هم اجازه نمی داد که ایشان برروی نیمکت بنشیند تصمیم بر این گرفته شد که ایشان از تیم ملی جدا شده و مهدی مهدوی کیا جایگزین او شود اگر چه باید عنوان کنم که هیچ مشکل و اختلافی با مرادی نداشتیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *