دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

بادایی،فرکی‌برای بازی دوستانه حرف زدم

چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 348044
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: این تیم آینده این مملکت است و از دل آن امثال صادقیان‌ها و غریبی‌ها بیرون می‌آید.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی دوستی‌مهر پس از دیدار دوستانه تیمش مقابل استقلال اظهار داشت:‌ در ابتدا جا دارد از قلعه‌نویی تشکر کنم که این بازی دوستانه را مهیا کرد. من از لیگ برتری‌ها خواهش می‌کنم که بازی‌های تیم ما را ببینند چون فرزندان آینده این مملکت هستند.

وی افزود: خوشبختانه مجید صالح آخر بازی راهنمایی‌هایی را انجام داد و نقطه‌نظرات فنی داشت که ما از آنها استفاده کردیم. این تیم هرچه پخته‌تر شود بهتر است و امیدوارم دوستان لیگ برتری راهکارهای خود را به ما ارائه کنند. از این تیم می‌توان امثال کاوه رضایی‌ها و میلاد غریبی‌ها را بیرون فرستاد و تیمی که در ازبکستان قهرمان شد و سپس هلند را شکست داد در آینده نزدیک نیز از دل همین تیم شکل خواهد گرفت. شما می‌بینید که امثال محمد خانزاده، پیام صادقیان و خیلی‌های دیگر که در لیگ برتر گل می‌زنند قبلاً در این تیم بازی کرده‌اند و همین تیم بعدها تبدیل به تیم المپیک می‌شود و سپس آینده این مملکت را تشکیل خواهد داد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تیم‌های دیگر لیگ برتری درخواستی برای بازی با شما نداشتند، گفت: خوشبختانه همه تیم‌ها به ما محبت دارند، امروز با مسئولان تراکتورسازی صحبت کردم و آذرنیا قبول کرد که بعد از عید با ما بازی کند. همچنین حسین فرکی و علی دایی نیز به ما قول دادند که بازی‌هایی را برگزار کنیم.

وی همچنین در خصوص روند استعدادیابی که در تیم ملی جوانان صورت گرفته است، گفت: خوشبختانه مربیان ما بسیار زحمت‌کش هستند و در نقاط مختلف کشور کار می‌کنند، آنها یکسری از جوانان را تست می‌کنند و از دل همین جوانان تیمی درآمد که امروز بازی کرد. مثلاً در همین نیمه دوم شش بازیکن تیم ما مقابل استقلال بازی کردند که از استعدادیابی آنها را کشف کردیم.

دوستی‌مهر در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه چرا مرادی از جمع اعضای کادر فنی تیمش جدا شد، گفت: بعد از اینکه از روسیه برگشتیم چون مهدی مهدوی‌کیا به ما اضافه شده بود و روی نیمکت می‌نشست تعداد نفرات‌مان در کادر فنی بالا رفته بود و دیگر جایی نداشتیم.

وی افزود:‌ رحیم میر‌آخوری در تیم ما هست و قانون اجازه نمی‌داد که بیش از یک تعدادی روی نیمکت‌ ما بنشینند بنابراین با فدراسیون صحبت کردیم و علی‌رغم اینکه مرادی انسان زحمت‌کشی بود او از مجموعه ما جدا شد. در مجموع هم هیچ مشکلی با مرادی نداشتیم.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۲۱۲۱۳۰۰۱۳۷۳#sthash.iCg۸oEBG.dpuf
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *