سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

بهروان: قبول دارم تعطیلی رقابت‌ها حرفه‌ای نیست

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 345532
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: قبول دارم تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر حرفه‌ای نیست اما مجبور به این کار شدیم.
به گزارش جهان، غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با فارس، درخصوص اینکه آیا واقعا نمی‌شد مسابقات لیگ را در اسفند ماه دنبال کرد اظهار داشت: ما مجبور شدیم تا چنین برنامه‌ریزی کنیم. قبول دارم که این موضوع حرفه‌ای نیست و به شخصه این مقدار تعطیلی را نمی‌پذیرم اما به دلیل محدودیت‌هایی که داریم و از یک طرف اینکه باید مسابقات سه هفته پایانی لیگ همزمان برگزار شود مجبور به این کار شدیم. ما از چهار باشگاهمان در لیگ قهرمانان آسیا حمایت می‌کنیم و همچنین برنامه‌های تیم ملی را در نظر داریم. چاره‌ای نداشتیم که این کار را کنیم. قبول داریم که تعطیلی مسابقات در روند آماده‌سازی تیم‌های مشکلاتی را به وجود می‌آورد اما این موضوع اجتناب‌ناپذیر بود.

وی در توضیح این موضوع افزود: در ۶ و ۷ اسفند ماه چهار باشگاه ما در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارند از طرفی اردوی تیم ملی از ۸ تا ۱۵ اسفند ماه برگزار خواهد شد و طبیعتا نمی توان در این مدت بازی برگزار کرد. همچنین در ادامه ۲۰ و ۲۱ اسفند ماه در لیگ قهرمانان آسیا چهار باشگاه ما بازی دارند و نمی‌توان در فاصله این ۳، ۴ روز بازی برگزار کرد و ۲۷ و ۲۸ اسفند هم بار دیگر باشگاه‌های ما در لیگ قهرمانان آسیا حاضر می‌شوند.

رئیس کمیته مسابقات خاطرنشان کرد: در سال جدید هم به محض اتمام تعطیلی بازی هفته بیست و هشتم را برگزار می کنیم. ضمن اینکه پس از آن ۱۲ و ۱۳ فروردین بار دیگر باشگاه‌های ما در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارند که استقلال باید از دوبی به تهران بیاید و پس از آن راهی اهواز شود. ما در این مدت فاصله زمانی را رعایت کردیم و حالا اگر بخواهیم هفته بیست و نهم را تغییر دهیم باید هفته سی‌ام را هم تغییر دهیم یعنی اگر هفته بیست و نهم را ۱۷ فروردین برگزار کنیم هفته سی‌ام را هم باید یک روز به تعویق بیندازیم و ۲۲ فروردین برگزار کنیم. پس از این اتفاق دیگر لیگ تمام می‌شود و سایر موارد مربوط به فدراسیون فوتبال است و نمی توانیم در این باره اظهارنظر بکنیم.

بهروان در مورد اینکه آیا تغییر در برنامه هفته بیست و نهم و سی‌ام قطعی است گفت: امروز جلسه مفصلی با کاظمی داشتیم و تا آخر وقت امروز هم به نتیجه نهایی خواهیم رسید و امروز یا فردا رسما در این باره اظهارنظر خواهیم کرد.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۲۱۲۰۳۰۰۰۴۷۵#sthash.tCCiWK۰M.dpuf
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *