جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

بهروان یابی‌خبراست یاخودش رابه بی‌خبری‌زده

سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 331946
مربی تیم ملی فوتبال ایران به اظهارات بهروان رییس کمیته مسابقه‌های فوتبال واکنش نشان داد.
بهروان یابی‌خبراست یاخودش رابه بی‌خبری‌زده
به گزارش جهان امید نمازی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اظهارات امروز بهروان گفت: دوست نداشتم درباره صحبت‌های آقای بهروان در رسانه‌ها صحبت کنم اما چون ایشان شخصا از من نام برده لازم می‌دانم پاسخ ایشان را بدهم.

وی افزود: بهروان ابتدا گفته هر زمان با او تماس گرفته‌ام برنامه‌ها را به من داده و اظهار نظر بعدی او درباره مقایسه کی‌روش بین لیگ ایران و سومالی و افغانستان است. فکر می‌کنم بهروان منظور کی‌روش را درک نکرده است. کی‌روش می‌گوید برنامه لیگ کشورهایی که فوتبال آن‌ها در سطح خوبی قرار دارند از همان ابتدا مشخص است و تا پایان فصل هیچ تغییری پیدا نمی‌کند. بهروان یا ازاین موضوع بی‌ خبر است یا خودش را به بی‌ خبری می‌زند. صحبت محرمانه بودن برنامه به این معناست که برنامه هفتگی لیگ به صورت چهار هفته یک بار اعلام می‌شود. منظور کی‌روش هم این بود که به گونه‌ای برنامه لیگ داده می‌شود که بتوانیم در آینده آن را طبق سلیقه تیم‌های مختلف تغییر داد.

نمازی افزود: معتقدم بهروان نسبت به این مسائل آگاهی دارد و فقط نمی‌دانم چرا در رسانه‌ها آن را این طور مطرح می‌کند. برای مثال به لیگ آمریکا اشاره می‌کنم که آشنایی خوبی از این لیگ دارم و می‌دانم که امسال قبل از فینال فصل ۲۰۱۳ تمام برنامه‌های فصل ۲۰۱۴ مشخص و اعلام شده است.

مربی تیم ملی درباره این بخش از صحبت‌های بهروان که کادر فنی تیم ملی برنامه‌ی بازی‌های دوستانه را اعلام نکرده گفت: ۲۱ اردیبهشت، کی‌روش در نشست خبری برنامه‌های تیم ملی را در حضور رسانه‌ها به صورت مکتوب اعلام کرد. حتی دو ماه پیش از ۲۱ اردیبهشت نیز همین برنامه از سوی کی‌روش به فدراسیون و سازمان لیگ داده شد. در یک هفته اخیر و از طرف کادر فنی تیم ملی نیز مهرداد خانبان سعی کرده با علی کاظمی تماس بگیرد اما چون وی (کاظمی) کسالت داشت در سازمان لیگ حاضر نشده است بنابراین خانبان شخصا به سازمان لیگ مراجعه کرد تا با بهروان دیدار کند که باز هم موفق به این کار نشد و هیچ اثری هم از او پیدا نکرد. همچنین دو خط موبایل بهروان نیز خاموش است.

وی در پایان گفت: دائم در حال تماس هستیم تا برای این مسائل با سازمان لیگ به هماهنگی برسیم. بهروان که این مسائل را مطرح می‌کند، موبایلش را روشن کند تا بتوانیم با او صحبت کنیم.

به گزارش ایسنا بهروان امروز درباره صحبت‌های کی‌روش مبنی بر اینکه برنامه‌های لیگ محرمانه است گفته بود، کدام موقع آقای نمازی به ما زنگ زد و ما برنامه‌ها را به ایشان نگفتیم. فکر می‌کنم باید کسانی که برای کی‌روش صحبت‌ها را ترجمه می‌کنند، موضوعاتی هم قائل باشند. به هر حال تیم ملی هم برای ما مهم است اما به شخصه معتقدم که باشگاه‌ها هم حق و حقوقی دارند و حق دارند که نگران باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *