دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۱

مهلت به دنیامالی برای استعفا از شورای‌شهر

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب: 344093
معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: احمددنیامالی تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه برای ارائه استعفای خود از شورای شهر تهران مهلت دارد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان، دکتر نصرالله سجادی با اشاره به مجمع انتخابات ریاست فدراسیون قایقرانی گفت: "احمددنیامالی در مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون قایقرانی در مقابل اعضا و رسانه‌ها متعهد شد در صورت انتخاب، استعفای رسمی تائید شده خود از شورای شهر تهران را به معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ارائه کند و بر همین اساس وی تا چهارشنبه همین هفته فرصت دارد که استعفا دهد و ابلاغ ریاست فدراسیون را دریافت کند.

سجادی همچنین درباره امکان حضور احمد ناطق نوری در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس گفت: ناطق نوری بازنشسته وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و کمیسیون اجتماعی دولت با درخواست مجوز حضور او در انتخابات فدراسیون بوکس مخالفت کرده است.ضمن اینکه وزارت ورزش و جوانان هیچگاه برای وی درخواست مجوز شرکت در انتخابات، به عنوان یک فرد بازنشسته را نداشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا زاده هم باید بره