يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۶
۵

عکس / اتاقِ عملیات در "نوفل لوشاتو"

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۱۳
کد مطلب: 342748
اتاقی که تماس های مستقیم با حضرت امام، با خط تلفن موجود در آن انجام می گرفت. همچنین، آخرین سخنرانی ها و پیام ها و فرامین و اعلامیه های آن عزیز، با خط تلفن موجود در این اتاق، به ایران منتقل می شد.
به گزارش جهان نيوز، عکسی که می بینید، اتاقی است در محل اسکان حضرت امام در دهکده "نوفل لوشاتو" در فرانسه. محلی که باید آن را "اتاقِ عملیات روح الله" نام گذاشت. اتاقی که تماس های مستقیم با حضرت امام، با خط تلفن موجود در آن انجام می گرفت. همچنین، آخرین سخنرانی ها و پیام ها و فرامین و اعلامیه های آن عزیز، با خط تلفن موجود در این اتاق، به ایران منتقل می شد. یک دستگاه ضبط صوت و تعدادی نوار کاست که در عکس دیده می شوند، مربوط به همین مهم هستند. احتمالا، مرحوم "حاج احمد خمینی" در زمان گرفته شدن این عکس، مشغول انتقال شفاهی یکی از فرامین حضرت امام، به رابط های معتمد در ایران هستند. در حقیقت، این اتاق، محل هدایت آخرین مراحل انقلابِ اسلامی ایران است. انقلابی که تاریخ را در مسیر غیر قابل بازگشت قرار داد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قمي
Iran, Islamic Republic of
جهان سيد احمد را همه ميشناسند دونفر ديگه كي هستند و الان درچه حال!!!!!!!!
کاش اون دو نفر دیگر رو هم معرفی می کردید
مگه نفر وسطی حاج احمد اقا نیستن؟
Spain
از راست شیخ محمد منتظری شیخ احمد خمینی و شیخ عبدالله نوری.
مجید مجد
درود بر این فرزند با وفای حضرت امام(ره)