پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۵

عکس/ اربعین بعد از فرارِ "دیو"

دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 405148
از جمله نکات جالب توجه در این عکس، نوشته ای است که در میان جمعیت جلوه نمایی می کند، به این مضمون: "هدف ما، حکومت اسلامی".
به گزارش گروه مقاومت جهان نيوز، عکسی که می بینید از زیباترین عکسهای ایام "انقلاب اسلامی" است که البته درباره زمان گرفته شدن آن، اطلاعات کمی در ایران منتشر شده است.

این عکس توسط یک عکاس خارجی، سه روز پس از فرار شاه از ایران و در روز "اربعین حسینی" (یا یک روز قبل از آن) گرفته شده است. از جمله نکات جالب توجه در این عکس، نوشته ای است که در میان جمعیت جلوه نمایی می کند، به این مضمون: "هدف ما، حکومت اسلامی". این قبیل اسناد تصویری، پاسخی است به کسانی که گاه و بی گاه مدعی می شوند که مردم در جریان انقلاب، نظری به "حکومت اسلامی " نداشتند و تنها به حذف نظام سلطنتی می اندیشیدند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


زنده باد ملت انقلابی ایران
باید قدر انقلابمون رو که این همه براش هزینه داده شد روبدونیم
Iran, Islamic Republic of
خداحاضروناظراست
دیو چو بیرون رود فرشته درآید
چرا آقایان آنروزها نمی آمدند و تک خوانی و جمع خوانی زن ها را در چنین اجتماعاتی مطرح نمی کردند؟ شما در یکی از عکس های اول انقلاب خانم های بزک کرده . بد حجاب را دیده اید؟ کجایند آقازاده های مفتخور توی این مردم؟ جمهور مردم قیام کنند ، خون بدهند ، فشار معیشت بکشند ، بعد یک عده آقازاده مشغول دزدی بشنود و خانم های بدحجاب و بعضا بی حجاب مشغول آوازه خوانی تکی یا گروهی؟ برای این مردم انقلاب کردند ، خون دادند و می دهند؟ مردم برای چپاول و غارت آقازاده ها انقلاب کردند یا آوازه خوانی فواحش؟