پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب: 342264
پلیس راه کشور با انتشار اطلاعیه‌ای محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته را اعلام کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، پلیس راه کشور با انتشار اطلاعیه‌ای محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است:

۱- تردد موتور سیکلت: از ساعت ۱۲ ظهر روز چهار شنبه مورخ ۱۶ بهمن ماه تا ساعت ۲۴:۰۰ روزجمعه ۱۸ بهمن از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.

۲- محور کرج- چالوس

الف-تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع می‌باشد.

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخه ۱۸/۱۱/۹۲ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخه ۱۸/۱۱/۹۲ از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد(دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

۳- محور هراز

الف- تردد کلیه تریلرها از محور هرازکماکان ممنوع می‌باشد.

ب- تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه مورخه ۱۶/۱۱/۹۲ و همچنین از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز پنج شنبه و جمعه مورخه‌های ۱۷ و ۱۸/۱۱/۹۲ از محور هراز ممنوع می‌باشد.

ج-تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ روز جمعه مورخه ۱۸/۱۱/۹۲ از مبارک آباد تا امام زاده هاشم در استان تهران به منظور تخلیه بار ترافیکی پیست آبعلی ممنوع می‌باشد.

۴- محور دماوند

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخه ۱۸/۱۱/۹۲ از محور تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع می‌باشد.

ضمناً مرکزاطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشورمان می‌باشد.

همچنین رانندگان وسایل نقلیه‌ای که قصد سفر در محورهای برفگیر و کوهستانی را دارند لازم است ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ از سلامت سیستم گرمایش وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *