شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

محدودیت‌های ترافیکی در پایان تعطیلات

چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 319819
رئیس پلیس محور دماوند - فیروزکوه با اشاره به تعطیلی چند روز آینده و تردد مسافران، از ترافیک روان این محور مواصلاتی خبر داد.
به گزارش جهان، سروان عبادالله هله وندی در گفتگو با مهر اظهار داشت: علیرغم اینکه محور دماوند - فیروزکوه در ساعات اولیه صبح با ترافیک سنگینی مواجه بود اما باحضور و تلاش گرو های پلیس در جاده ترافیک روان شد و هم اکنون نیز شاهد روانی ترافیک در این محور مواصلاتی هستیم.

این مسئول در خصوص محدودیتهای ترافیکی عنوان کرد: از ساعت ۶ الي ۲۴ امروز تا بامداد شنبه ممنوعیت تردد تريلرها، كاميونها و كاميونتها از تهران به قائم شهر و بالعكس ادامه خواهد داشت، البته محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین، برای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی اعمال نمی شود.

اعمال محدودیتهای ترافیکی محور دماوند - فیروزکوه در پایان تعطیلات

وی ضمن اشاره به سنگینی ترافیک محور هراز، اعلام کرد: تردد تمامی خودروها از ساعت ۱۳ الي ۲۴ جمعه مورخ ۲۶ مهرماه جاری از رودهن (محدوده مشاء) به سمت آمل ممنوع است و تردد از ساعت ۱۵ الي ۲۴ جمعه از آب اسك تا رودهن و محدوده مشاء به صورت، يكطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس محور دماوند - فیروزکوه؛ خستگی و خواب آلودگی، انحراف به چپ، عدم رعایت فاصله طولی مناسب، نقص فنی خودرو، عدم استفاده از کمربند ایمنی، تغییر مسیر ناگهانی و عبور از محل ممنوعه را از مهمترین تهدیدات و خطرات سفر عنوان کرد.

این مسئول از رانندگان خواست تا با صبر و حوصله بیشتر رانندگی کرده و حلاوت و شیرینی سفر را به کام خانواده خود تلخ نکنند.

سروان هله وندی توصیه کرد: مسافران زمان برگشت را به لحظات پایانی موکول نکنند و نگذارند حجم ترافیک بیش از حد سنگین شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *