چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

بنگر:اعتصاببازيکنان پرسپوليس صحت ندارد

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 341889
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس، گفت: برخلاف اخبار مطرح شده بازيکنان پرسپوليس اعتصاب نکردند و امروز سه شنبه برخي از آنها حتي به تمرين بدنسازي پرداختند.
به گزارش جهان، محسن بنگر در گفت وگو با ايرنا، گفت: امروز در محل تمرين حاضر شدم و برخلاف اخبار منتشر شده مبني بر اعتصاب بازيکنان پرسپوليس، من حتي تمرين هم کردم.

وي ادامه داد: تا همين حالا به همراه تعدادي ديگر از بازيکنان در سالن وزنه مشغول کارهاي بدنسازي بودم و به هيچ عنوان خبر تمرين نکردن ما صحت ندارد.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس، گفت: امروز اکثر بازيکنان با وجود اينکه بسياري از وعده ها عملي نشده به خاطر هواداران تمرين کردند.

وي در خصوص اينکه آيا پاداشي که علي پروين قول داده بود، به بازيکنان پرداخت شده است؟، تصريح کرد: هنوز هيچ پاداشي به بازيکنان داده نشده است.

بنگر در رابطه با وضعيت دو ماشيني که در زمان رويانيان به اين بازيکن داده شده و تا کنون سند هاي آنها زده نشده است، اظهار داشت: هنوز هم سند هاي اين ماشين ها زده نشده اما رويانيان قول داده که مشکل را برطرف کند که فکر مي کنم اين اتفاق رخ خواهد داد.

برخي اخبار حاکي از آن بود که بازيکنان پرسپوليس امروز براي دومين بار در محل تمرين حضور يافته، اما حاضر به تمرين نشدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *