شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۶

رقم قرارداد محسن بنگر مشخص شد

يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 228962
محسن بنگر مي‌گويد قراردادش با پرسپوليس ميلياردي نيست و حتي در قراردادش پاداشي هم از طرف باشگاه تعيين نشده است.
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، مدافع جديد تيم فوتبال پرسپوليس پس از پايان نخستين تمرين اين تيم در جمع خبرنگاران اظهار كرد: خوشحالم كه به پرسپوليس آمدم. فعلا آغاز تمرين‌هاي تيم است و در حال آماده‌سازي خود براي ليگ برتر هستيم و همه اميدواريم كه پرسپوليس در اين فصل به رتبه‌اي كه شايسته آن است دست پيدا كند و تلاش ما هم براي اين است.

بنگر ادامه داد: من به تازگي به پرسپوليس آمده‌ام اما در اين شرايط تنها به فكر خودم نيستم و همه براي پرسوليس بازي مي‌كنيم.

مدافع جديد پرسپوليس درباره عدم حضور دنيزلي در تمرين امروز گفت: من نظري در اين باره ندارم. تنها يك بازيكن و تابع تصميمات باشگاه هستم. مربي تيم هر كسي كه باشد براي من تفاوتي نمي‌كند و باشگاه بايد در اين‌باره تصميم بگيرد.

بنگر همچنين درباره اين موضوع كه گفته مي‌شود او و چند بازيكن ديگر با پرسپوليس قراردادهاي ميلياردي بسته‌اند گفت: اين موضوع اصلا صحت ندارد. اين حرف‌ها را آن‌هايي مطرح مي‌كنند كه به ما پيشنهاد دادند اما نتوانستند ما را به خدمت بگيرند. من قراردادم با پرسپوليس همان 400 ميليون است و حتي هيچ پاداشي هم در قراردادم تعيين نشده است. من فقط به عشق رويانيان و پرسپوليس آمدم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای رویانیان دیگر دم از ولایت و سرباز ولایت بودن نزن که نفاق و دورویی ات را در این یکی دو ماهه نشان دادی
کاری با بازار نقل و انتقالات فوتبال کردی که هیچ دلالی فکرش را هم نمی کرد
همچین میگن همون 400 میلیون انگار حقوق پایه کارگراست!
بابا 400 میلیون پول حقوق یک سال 100 تا کارگره!
Iran, Islamic Republic of
چرا نخبگان علمی ما برای فعالیت های تحقیقاتی علمی شان یک آزمایشگاه و مکانی را در اختیار نداشته و بسیاری از طرح های آن ها که رتبه جهانی را نیز کسب نموده به واسطه نبود بودجه لازم زمین گذاشته شده و یا فراموش می شوند ولی در مقابل یک عده ارقام نجومی از بیت المال برای شان هزینه می شود که حتی در مسابقات ملی با آبروی مردم ایران نیز بازی می کنند نظیر بازی ایران و قطر و تنها مراقب ساق هایشان می باشند که آسیب نبیند . آیا پرداخت چنین هزینه هائی توجیه پذیر می باشد چون سردار آن را پشتیبانی می کند نباید مورد سوال قرار گیرد .
Iran, Islamic Republic of
آقاي رويانيان دمت گرم . مديران باشگاههاي ديگه خودشون اينكاره اند حالا كه در مقابلت كم آوردند دارند برات لن تراني می خوانند
Iran, Islamic Republic of
اینها فکر می کنند مردم خدای نکرده نمی فهمند. آقای رویانیان شما این همه پولی از کجا میاری واقعا که ، مردم باید از صبح تا شب کار بکنند برای چندر غاز ، اونوقت بعضی ها میلیاردی پول به جیب می زنند حالا فرقی نمی کنه چه پرسپولیسی و چه استقلالی
Iran, Islamic Republic of
ورود آقای رویانیان به فوتبال یک فاجعه هست وقتی ایشان فوتبال را با ارتش اشتباه میگرند
این پرسپولیس کی می خواهد یک مدیر موفق داشته باشد هنوز هم باید برای آقایان سکوی پرتاب شود به همه پرسپولیسی ها برای فصل بعد که دوباره چند امتیاز بدلایل مختلف مالی از آنها کم می شود تسلیت عرض میکنم