پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

بنگر: پول باشد مي‌مانم!

شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 357049
بازيکنان پرسپوليس شديدا منتظر مشخص شدن تکليف باشگاه هستند.
به گزارش جهان به نقل از نود، بازيکنان پرسپوليس شديدا منتظر مشخص شدن تکليف باشگاه هستند. با آنکه خيلي وقت است از زمان بازي‌هاي ليگ مي‌گذرد اما تکليف هيات مديره و بازيکنان فصل آينده هنوز مشخص نيست و اعضاي تيم پرطرفدار پرسپوليس همچنان بلاتکليفند .

جالب اينکه اکثر شاگردان علي دايي با پيشنهادات خوب و مشتريان دست به نقد مواجه شدند و همين موضوع باعث شده آنها در تصميم گيري مردد باشند. يکي از بازيکناني که چند پيشنهاد خوب از تيم‌هاي ليگ برتري و کشورهاي حوزه خليج فارس دارد محسن بنگر است مدافع بلندقامت سرخها که يکي از ارکان اصلي و مهره‌هاي کليدي پرسپوليس در فصل گذشته بود.
بنگر فصل گذشته از لحاظ مالي روزهاي چندان خوبي را در پرسپوليس سپري نکرد اما او در تمام بازي ها با تعصب به ميدان مي‌رفت همين قضيه باعث شده تا او از چشم مشتريانش دور نباشد و حال بنگر يکي ديگر از بازيکناني است که به شدت مورد توجه يک تيم قطري قرار گرفته است.

هر چند نام اين بازيکن هنوز مشخص نيست اما باخبر شديم تيم قطري پيشنهاد خوبي به اين بازيکن ارائه داده است تا جايي که بنگر هم براي جواب مدتي وقت خواسته است. با اين حال بنگر همه چيز را به مشخص شدن تکليف پرسپوليس موکول کرده. به جز تيم قطري يک تيم ليگ برتري هم خواهان جذب اين بازيکن ۳۱ ساله شده. مدافعي که با توجه به اتمام قراردادش با پرسپوليس بازيکن آزاد محسوب مي‌شود.

تيم‌هاي قطري مدتها است تورشان را براي جذب بازيکنان پرسپوليس و استقلال باز کردند. محمد نوري، رضا حقيقي، خلعتبري وسيدجلال حسيني پرسپوليسي‌هايي هستند که در اين مدت مذاکره با تيم‌هاي قطري را آغاز کرده‌ و پنهاني به توافقات خوبي هم رسيده‌اند اما اين بار يک تيم قطري شديدا خواهان جذب محسن بنگر شده که اين مدافع فعلا هيچ جوابي به درخواست مشتري دست به نقدش نداده است. بنگر همچنان منتظر مشخص شدن تکليف پرسپوليس است. او گفته: اولويت اولم پرسپوليس است اميدوارم هر چه زودتر تکليف هيات مديره و تسويه حسابها مشخص شود تا بتوانيم قراردادي جديد با باشگاه امضا کنيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *