جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

سجادی: به هندبال پاداش می‌دهیم

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 341821
معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: شنیده‌ام ناطق نوری برای شرکت در انتخابات بوکس مجوز گرفته است.
سجادی: به هندبال پاداش می‌دهیم
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، نصرالله سجادی در حاشیه مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پاسخ به این سوال که آیا ناطق نوری می‌تواند در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس شرکت کند؟ اظهار کرد: طبیعی است که هر کسی که بتواند مجوز لازم را بگیرد می‌تواند شرکت کند. هر فردی که کارمند جایی باشد اگر مجوز آن جا را بگیرد مشکلی برای حضور در انتخابات ندارد. در مورد ناطق نوری هم شنیده‌ام که مجوز لازم را گرفته است و اگر بخواهد در انتخابات فدراسیون شرکت کند، آن نامه را برای ما ارسال خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که تاریخ برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون بوکس چه زمانی خواهد بود؟ افزود: به زودی اعلام خواهیم کرد.

سجادی در مورد دلیل لغو فستیوال هنرهای رزمی در کیش گفت: آنها برای برگزاری این مسابقات باید مجوزهای لازم را بگیرند و هر زمان که آن مجوزها را گرفتند می‌توانند این فستیوال‌ها را برگزار کنند.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که مسئولان فدراسیون ورزش‌های رزمی گفته اند که از شورای برون مرزی مجوز برگزاری این فستیوال را گرفته‌اند، ادامه داد: اگر مجوز گرفته باشند که مشکلی در این زمینه وجود ندارد، ولی مثل این که برخی مدارک کم بود که از آنها خواسته‌اند این مدارک را ارائه کنند که این کار را هم باید خودشان پیگیری کنند.

سجادی در مورد کاهش بودجه وزارت ورزش و جوانان در بودجه پیشنهادی سال ۹۳ گفت: هنوز این بحث کاهش بودجه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که این کاهش وجود نداشته باشد.

وی در مورد مشکلات موجود در فوتبال و اختلافی که بین کارلوس کی‌روش و برخی از باشگاه‌ها بوجود آمده گفت: مسائل فنی در این رابطه با فدراسیون فوتبال است و آنها کارهای لازم را پیگیری خواهند کرد. وزارت ورزش و جوانان کار پشتیبانی و حمایت را انجام می‌دهد. در مورد این موضوع هم که گفتید فکر می‌کنم که چیز خاصی نبوده باشد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا پولی به فدراسیون فوتبال برای هماهنگی بیشتر جهت حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل پرداخت خواهد شد؟ گفت: میزانی که قرار است به آنها بپردازیم طبق قانون به آنها پرداخت خواهد شد.

سجادی ادامه داد: مجموع پولی که در سال ۹۲ برای پرداخت به فدراسیون‌های ورزشی مصوب شده بود، حدود ۹۷ میلیارد تومان بود که از این میزان حدود ۶۵ درصد به آنها پرداخت شده است.

وی در مورد مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، گفت: مجمع خوبی بود و همه صحبت‌ها در آن مطرح شد. انتخابات هم به صورت کاملا آزاد برگزار شد و پورعلی‌فر به عنوان رییس انتخاب شد.

سجادی در پاسخ به این سوال که پورعلیفر که مدیرکل پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان بود می توانست در این انتخابات شرکت کند؟ گفت: او از این پست وزارتی خود استعفا داده بود و مشکلی برای شرکت در این انتخابات نداشت.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد این که آیا پاداش ویژه‌ای برای هندبالیست‌ها که برای نخستین بار جهانی شدند در نظر گرفتند؟ گفت: مسابقات آنها که هنوز تمام نشده است. بگذارید مسابقات تمام شود و بعد از آن در مورد پاداش صحبت کنیم، اما مطابق آیین‌نامه پرداخت تسهیلات و پاداش به ورزشکاران در مورد آنها هم برخورد خواهد شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی یادآور شد: نام نویسی برای انتخابات فدراسیون اسکی هم بعد از بازگشت کاروان از بازی‌های المپیک زمستانی سوچی آغاز خواهد شد.

سجادی در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد نامه نگاری‌هایی که از سوی برخی افراد از داخل ایران با برخی فدراسیون‌های جهانی صورت می‌گیرد چیست؟ گفت: آقای گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در این مورد نظر نهایی را گفتند که این موضوع را نمی‌پسندد. همان مساله برای ما هم صدق می‌کند و نظر وزارت ورزش و جوانان در این رابطه نظری واحد است. من هم معتقدم که این گونه کارها نباید انجام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *