يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

بابک:همه‌بایدقانون انتخابی رارعایت‌کنند

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 340648
مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی می‌گوید که همه باید طبق فرآیند اعلام شده برای انتخاب ملی‌پوشان عمل کنند و استثنایی وجود نخواهد داشت.
به گزارش جهان، حسن بابک درباره فرآیند اعلام شده برای انتخاب ملی‌پوشان و حضور مدال‌آوران المپیک در انتخابی مرحله آخر، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همه کسانی که اعلام شده باید در انتخابی تیم ملی کشتی بگیرند و استثنایی وجود نخواهد داشت. انتخابی مرحله اول برگزار می‌شود و پس از آن مدال‌آوران المپیک و رقابت‌های جهانی و سایر نفراتی که در فرآیند مشخص شده، به انتخابی مرحله آخر اضافه خواهند شد.

حسن بابک و محمد بنا

وی افزود: شاید این مسئله تازگی داشته باشد ولی خیالتان راحت باشد که به آن عمل خواهد شد و هیچ کس استثنا نیست. همه باید قانون را رعایت کنند و راه رسیدن به دوبنده تیم ملی حضور در انتخابی است. هر کس در انتخابی کشتی بگیرد می‌تواند در تیم ملی باشد و هر کس نگیرد جایی در تیم ملی نخواهد داشت.

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی همچنین درباره زمان برگزاری رقابت‌های انتخابی گفت: انتخابی مرحله اول احتمالا اردیبهشت ۹۳ برگزار می‌شود. البته تعویق جام جهانی کمی برنامه‌ها را به هم ریخته چون ابتدای اردیبهشت رقابت‌های قهرمانی آسیا (قزاقستان) و آخر اردیبهشت جام جهانی برگزار می‌شود ولی این مسئله زیاد ارتباطی با برگزاری انتخابی مرحله اول نخواهد داشت. انتخابی مرحله پایانی هم دست کم دو ماه قبل از رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *